ایجاد سامانه جامع اطلاعات حرفه ای مهندسان ساختمان کشور جی افرام، عضو شورای مرکزی

 ایجاد سامانه جامع اطلاعات حرفه ای مهندسان ساختمان کشور در آینده نه چندان دور

مدیریت بهینه،پیشرفته و نتیجه گرا، در هر سازمانی مستلزم داشتن اطلاعات و آمار درست ،دقیق، جامع و به روز شده است و هر اندازه سازمانی از زیرمجموعه های خود اطلاعات و آمار صحیح و روزآمد داشته باشد، می ‌تواند در نیل به اهداف خود موفق تر باشد.

کد خبر: 980227004 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ اردیبهشت ۹۸ - ۱۱:۴۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیریت بهینه،پیشرفته و نتیجه گرا، در هر سازمانی مستلزم داشتن اطلاعات و آمار درست ،دقیق، جامع و به روز شده است و هر اندازه سازمانی از زیرمجموعه های خود اطلاعات و آمار صحیح و روزآمد داشته باشد، می ‌تواند در نیل به اهداف خود موفق تر باشد.

 ایجاد سامانه جامع اطلاعات حرفه ای مهندسان ساختمان کشور

ایجاد سامانه جامع اطلاعات حرفه ای مهندسان ساختمان کشور

 ایجاد سامانه جامع اطلاعات حرفه ای مهندسان  ساختمان کشور در آینده نه چندان دور

جی افرام، عضو شورای مرکزی ، با اعلام این مطلب افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور برای مدیریت بهینه و یک پارچه مبتنی بر اتوماسیون و فناوری اطلاعات لازم است از سامانه ای شامل اطلاعات حرفه‌ای مهندسین ساختمان کشور برخوردار باشد که در همین راستا مطالعات این طرح از مدتی قبل شروع شده و نشست های کارشناسی گسترده‌ای صورت گرفته تا نیازها، ساختار و اهداف سامانه بخوبی گرداوری شود و بزودی ایجاد این سامانه وارد فاز اجرایی وبهره برداری می ‌گردد.
به گفته جی افرام، در این سامانه هدف آن است که همه اطلاعات هویتی و سوابق حرفه ای مهندسان ساختمان کشور در یک پایگاه داده منسجم، در شورای مرکزی تدوین و همواره مورد پایش و صحت سنجی قرار گیرد و به روز گردد.
وی تصریح کرد: حسن این سامانه آن است که با دسترسی به همه اطلاعات حرفه ای مهندسان کشور میتوانیم یک برنامه‌ریزی درست، متعالی و هدفمند برای حال و آینده داشته باشیم. علاوه براین سامانه فوق، این مزیت را میتواند داشته باشدکه با بانکهای اطلاعاتی نهادهایی مانند سازمان ثبت احوال؛ سازمان تامین اجتماعی و وزارت علوم ارتباط برقرار کند و نیازهایی که برای صحت سنجی اطلاعات لازم است رابرآورده کند.

ایجاد سامانه جامع اطلاعات حرفه ای مهندسان ساختمان کشور

عضو کارگروه یاد شده در خاتمه افزود: این سامانه به ما کمک خواهد کرد که اطلاعات و آمار درستی از اعضای سازمان استان ها و تواناییهای آنها داشته باشیم و طبق این اطلاعات، مدیریتی یکپارچه و مبتنی بر فناوری اطلاعات و اتوماسیون شکل می‌ گیرد که در بهبود ساختاری و عملکردی سازمان خیلی موثر خواهد بود.

 

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اردیبهشت ۹۸
660 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0