ایجاد تعادل در بخش عرضه و تقاضای مسکن با رویکرد دائمی شدن تولید محمد اسلامی

ایجاد تعادل در بخش عرضه و تقاضای مسکن با رویکرد دائمی شدن تولید

محمد اسلامی با اشاره به خسارت سیصد و پنجاه میلیارد تومانی حوزه راه وشهرسازی در سیل مازندران و گلستان اولویت وزارت راه در سال نود و هشت را تعادل بخشی عرضه و تقاضا با رویکرد دائمی شدن تولید مسکن با ارزیابی نیاز سالانه 1 میلیون مسکن برای خانه اولیها دانست.

کد خبر: 980108002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۸ فروردین ۹۸ - ۱:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمد اسلامی با اشاره به خسارت سیصد و پنجاه میلیارد تومانی حوزه راه وشهرسازی در سیل مازندران و گلستان اولویت وزارت راه در سال نود و هشت را تعادل بخشی عرضه و تقاضا با رویکرد دائمی شدن تولید مسکن با ارزیابی نیاز سالانه ۱ میلیون مسکن برای خانه اولیها دانست.

ایجاد تعادل در بخش عرضه و تقاضای مسکن با رویکرد دائمی شدن تولید

ایجاد تعادل در بخش عرضه و تقاضای مسکن با رویکرد دائمی شدن تولید

ایجاد تعادل در بخش عرضه و تقاضای مسکن  با رویکرد دائمی شدن تولید

وزیر راه و شهرسازی، در مورد سازوکارهای مقابله در زمان بحران افزود: تعرض به رودخانه ها یکی از مشکلاتی است که باید جلوگیری و کنترل گردد. وجود تجهیزات و امکانات مورد نیاز در زمان بحران از دیگر سازوکارها است تا در زمان بحران عملکردها سریع‌تر و بهتر باشد.
وی، در مورد روند امداد رسانی ادامه داد: روستاهایی که در رویارویی با سیل بودند تخلیه شده و مردم در چادر و مکانهای امن اسکان موقت داده شدند.
وی، در مورد اولویتهای وزارت راه در سال نود و هشت توضیح داد: یکی از اولویتهای وزارت راه و شهرسازی در سال نود و هشت مسکن است. تعادل در بخش عرضه و تقاضا با رویکرد دائمی شدن تولید مسکن با ارزیابی نیاز سالانه ۱ میلیون مسکن برای خانه اولیها در اولویت وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

اسلامی اظهار داشت:

۳ عامل پشتیبان، مشوق و تسهیل کننده در کنار تکمیل چهارصد هزار واحد جدید و واگذاری و عرضه زمین با رویکرد ساده سازی مد نظر است. افزایش وام مسکن از شصت میلیون تا صد میلیون تومان و افزایش دوبرابری برای زوجین و انتقال به خریدار نیز از دیگر تسهیلاتی است که برای خرید مسکن قرار داده ایم.
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در جاده سازی جاده های شریانی و اصلی پرترافیک در اولویت قرار دارد. آزادراه تهران شمال تا سال آینده افتتاح خواهد شد. سیصد کیلومتر از جاده های سطح کشور نیز در دست اقدام است و اولویت محوری ما نیز این است که نسبت به تکمیل و ایمن سازی نقاط حادثه خیز در جاده ها اقدامات سریع‌تر انجام گردد.

ایجاد تعادل در بخش عرضه و تقاضای مسکن با رویکرد دائمی شدن تولید

وی خاطر نشان کرد: در سال نود و هشت، اتصال خط راه آهن و کریدودرها و تولید واگن و لکوموتیو با استفاده از توان داخلی در دست اقدام است تا از این طریق بتوانیم به تولید رونق دهیم و شعار سال را تحقق بخشیم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ فروردین ۹۸
518 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0