ایجاد یک صدایی در کشاورزان ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور بیان کرد:

ایجاد یک صدایی در کشاورزان

شاهرخ رمضان نژاد اظهار داشت: در بحث صدور مجوزها پیشرفتهای خیلی خوبی داشتیم، زمان صدور مجوزها را بطور متوسط از صد و پنجاه روز به بیست روز کاهش دادیم که بدنبال کاهش بیش تر این زمان هستیم تا مجوزها سریع‌تر صادر گردد و کار تولید به تعویق نیافتد.

کد خبر: 190819008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ - ۱:۳۳ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شاهرخ رمضان نژاد اظهار داشت: در بحث صدور مجوزها پیشرفتهای خیلی خوبی داشتیم، زمان صدور مجوزها را بطور متوسط از صد و پنجاه روز به بیست روز کاهش دادیم که بدنبال کاهش بیش تر این زمان هستیم تا مجوزها سریع‌تر صادر گردد و کار تولید به تعویق نیافتد.

ایجاد یک صدایی در کشاورزان

ایجاد یک صدایی در کشاورزان

دنبال انسجام جامعه کشاورزی  هستیم / باید یک‌صدایی در کشاورزان ایجاد گردد / مهندسین کشاورزی در هر دهستان یک مرکز خدمات کشاورزی تشکیل دهند

باید یک یک‌صدایی را در کشاورزان بوجود بیاوریم.

 

وی در حاشیه سومین همایش روسای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استانها، در رابطه با اهداف برگزاری این همایش، بیان داشت: ما این همایش رابطور منظم برگزار میکنیم با این هدف که بتوانیم آخرین برنامه‌هایمان را که به استانها ابلاغ کرده ایم رصد و پی گیری کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور گفت: گزارش عملکرد استانها را بررسی میکنیم و پیشرفتها و عقب ماندگیها را گوشزد میکنیم و از برترین استانها تقدیر و تشکر می گردد.

رمضان نژاد گفت: ما بدنبال انسجام جامعه کشاورزی هستیم و باید یک یک‌صدایی را در کشاورزان بوجود بیاوریم و هم‌زمان این هم‌پیوندی سازمان با تولیدکنندگان میتواند تصمیمات ما را به واقعیتها نزدیک کند.

وی در رابطه با کاهش زمان صدور مجوزها افزود: در بحث صدور مجوزها پیشرفتهای خیلی خوبی داشتیم، زمان صدور مجوزها را بطور متوسط از صد و پنجاه روز به بیست روز کاهش دادیم که بدنبال کاهش بیش تر این زمان هستیم تا مجوزها سریع‌تر صادر گردد و کار تولید به تعویق نیافتد.

ایجاد یک صدایی در کشاورزان

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی کشور گفت: بحث تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی بعنوان یکی از کانونهای انتقال و اشائه تولید به کشاورزان آخرین فن‌آوری و آخرین نهاده‌ها را عرضه می ‌کند. برنامه ما این است در هر دهستان یک مرکز خدمات کشاورزی متشکل از مهندسین کشاورزی تشکیل گردد تا مشاوره ها و خدمات را در هر زمینه کشاورزی به کشاورزان برساند.

رمضان نژاد ادامه داد: هدف از تمام این موارد کمک به گسترش دانش و فن‌آوری ‌های جدید در کشاورزی و افزایش ظرفیت ‌ها است تا بتوانیم همه فعالین کشاورزی را همراه و همگام با هم پیش ببریم.

منبع: دهقان نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ مرداد ۹۸
810 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0