فساد، سبب از دست رفتن اقتدار سازمان نظام مهندسی الهه رادمهر _ عضو هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران

فساد، سبب از دست رفتن اقتدار سازمان نظام مهندسی

عضو هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران با تاکید بر این که باید فساد بطور کامل از سازمان نظام مهندسی ریشه‌کن شود، بیان کرد: عاملی که سبب شده سازمان نظام مهندسی اقتدار خود را از دست دهد فساد و تخلفات انجام شده در این سازمان است.

کد خبر: 970709016 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ مهر ۹۷ - ۴:۱۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران با تاکید بر این که باید فساد بطور کامل از سازمان نظام مهندسی ریشه‌کن شود، بیان کرد: عاملی که سبب شده سازمان نظام مهندسی اقتدار خود را از دست دهد فساد و تخلفات انجام شده در این سازمان است.

فساد، سبب از دست رفتن اقتدار سازمان نظام مهندسی

فساد، سبب از دست رفتن اقتدار سازمان نظام مهندسی

فساد، سبب از دست رفتن اقتدار سازمان  نظام مهندسی

الهه رادمهر _ عضو هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران و دارای دکترای معماری در  مورد اقدامات وزیر راه و شهرسازی در مبارزه با فساد در سازمان نظام مهندسی، عنوان داشت: من در ارتباط با این که فساد بطور کامل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ریشه کن گردد کاملا موافق هستم، عاملی که سبب شده سازمان نظام مهندسی اقتدار خود را از دست دهد فساد و تخلفات انجام شده در این سازمان است.
رادمهر تصریح کرد: من امیدوار هستم در هشتمین دوره سازمان نظام مهندسی به اقتدار سازمان نظام مهندسی، شفاف سازی و حذف رانت و فساد در آن توجه گردد.
وی در مورد راه‌ های از بین بردن فساد در سازمان نظام مهندسی، خاطر نشان ساخت: امیدوار هستم اعضای سازمان نظام مهندسی کشور شناخت مناسبی از داوطلبان هیات مدیره هشتمین دوره انتخابات نظام مهندسی داشته باشند و انتخاب صحیحی در این زمینه انجام دهند تا دوره بعد جلوی این مسائل و مشکلات گرفته شود.

فساد، سبب از دست رفتن اقتدار سازمان نظام مهندسی

عضو هیات مدیره نظام مهندسی استان تهران یاد آور شد: فعالیت‌ های وزیر راه و شهرسازی قطعا به از بین رفتن فساد در سازمان نظام مهندسی کمک می‌ کند و بخش ‌نامه‌های وزیر راه و شهرسازی که به فساد در سازمان نظام مهندسی مربوط بود، سبب شد جلوی خیلی از اتفاقات در این سازمان گرفته شود و برای هیات مدیره دوره هفتم متاسف هستم که اختلاسی که روی داد را بجای این که سازمان نظام مهندسی کشف و پیگیری کند توسط وزارت راه و شهرسازی کشف گردید.
منبع : ترابر نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ مهر ۹۷
805 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0