اصلاح رویه های قانونی ناصحیح استاندار زنجان بیان کرد

اصلاح رویه های قانونی ناصحیح

استاندار زنجان بر لزوم اجرای قوانین و اصلاح رویه های ناصحیح آن تاکید کرد و افزود: ضمن اصلاح رویه های ناصحیح در اجرای قوانین، اگر اشکالاتی هم در قوانین مشاهده می‌ شود باید جهت اصلاح به دولت، منعکس گردد.

کد خبر: 971012012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ دی ۹۷ - ۶:۴۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،استاندار زنجان بر لزوم اجرای قوانین و اصلاح رویه های ناصحیح آن تاکید کرد و افزود: ضمن اصلاح رویه های ناصحیح در اجرای قوانین، اگر اشکالاتی هم در قوانین مشاهده می‌ شود باید جهت اصلاح به دولت، منعکس گردد.

اصلاح رویه های قانونی ناصحیح

اصلاح رویه های قانونی ناصحیح

رویه های قانونی ناصحیح اصلاح گردد/ نظام مهندسی بر ساخت ‌و ساز ساختمان ‌ها نظارت مستمر داشته باشد

فتح اله حقیقی در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، برگزاری نشست هایی مانند شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان را بمعنای واگذاری بخشی از وظایف دولت به استان‌ ها دانست و اظهار داشت: باید مصوبات نشست ها به‌ صورت منطقی و قانونی اجرا گردد، چرا که عملیاتی نشدن مصوبات، شان برگزاری این نشست ها را کاهش می ‌دهد.

حقیقی، ارجاع نقشه‌های واحدهای صنعتی به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان جهت نظارت را مهم و ضروری خواند و ادامه داد: گفتمان غالب دنیا علمی و عملیاتی است و این موضوع نیز باید بررسی و به یک گفتمان علمی و عملی تبدیل گردد.

مقام عالی اجرایی استان اظهار داشت: نظام‌ مهندسی ساختمان کشور باید اجرای تفاهم‌نامه و مصوبات خود را در همه استان‌ها را پیگیر شود و آیین‌نامه‌ها را با روش‌های عملی ارائه دهد.

وی عنوان کرد: عدم نظارت بر ساخت ‌و ساز ساختمان‌ ها از هر نوعی که باشد، در مخاطرات می‌ تواند مشکلات بسیاری را بوجود آورد، بهمین علت از نظام‌مهندسی ساختمان استان انتظار می ‌رود تا زمان تعریف شیوه معقول اجرای آیین‌نامه، اقداماتی انجام دهد که نظارت ‌ها به صورت مستمر و قانونی ادامه یابد و قائل به اشخاص هم نباشد.

اصلاح رویه های قانونی ناصحیح

نماینده عالی دولت در استان، همچنین حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌خصوصی را خواستار شد و خاطر نشان کرد: با پیگیری نمایندگان استان می ‌توان نشست هایی با حضور روسای کمیسیون ‌های مجلس چه در استان و چه در پایتخت برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ دی ۹۷
631 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0