فعالیت های اکتشافی شرکت های بزرگ ریاست سازمان نظام مهندسی معدن ایران بیان کرد:

فعالیت های اکتشافی شرکت های بزرگ

نادعلی اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به سرمایه‌گذاری عظیمی که در صنعت فولاد کشور انجام شده، انجام فعالیت ‌های اکتشافی در کشور ضروری است و شرکت‌ های بزرگی هم چون گل‌گهر باید عهده‌دار این مهم گردند.

کد خبر: 980312011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ - ۴:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نادعلی اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به سرمایه‌گذاری عظیمی که در صنعت فولاد کشور انجام شده، انجام فعالیت ‌های اکتشافی در کشور ضروری است و شرکت‌ های بزرگی هم چون گل‌گهر باید عهده‌دار این مهم گردند.

فعالیت های اکتشافی شرکت های بزرگ

فعالیت های اکتشافی شرکت های بزرگ

شرکت ‌های بزرگی هم چون گل‌گهر باید  عهده‌دار فعالیت‌ های اکتشافی در کشور شوند

وی در مراسم معارفه مدیرعامل جدید گل‌گهر گفت: نقشه راه توسعه گل‌گهر در زمان مدیریت جلال مآب، گرداوری گردید و تقی‌زاده این نقشه را وارد فاز اجرایی کرد.

اسماعیلی تصریح کرد: انتظار می‌ رود با بهره‌گیری از تجربه ارزشمند ملارحمان در حوزه معدن و صنایع معدنی، به سرعت پیشرفت طرح ‌های توسعه این شرکت افزوده گردد.

وی ادامه داد: کلیه طرح‌های توسعه گل‌گهر با تایید ملارحمان اجرایی شده اند؛ بنابراین باید اذعان کرد که وی با مجموعه گل‌گهر بیگانه نیست.

ریاست سازمان نظام مهندسی معدن ایران خاطر نشان ساخت: بخش خصوصی باید به حوزه اکتشاف ورود پیدا کند. شرکت ‌های بزرگی هم چون گل‌گهر با تشکیل کنسرسیوم‌های معدنی می‌ توانند نقش بسزایی در اجرای فعالیت‌ های اکتشافی بزرگ ایفا کنند.

فعالیت های اکتشافی شرکت های بزرگ

وی یاد آور شد: با توجه به سرمایه‌گذاری عظیمی که در صنعت فولاد کشور انجام شده، انجام فعالیت ‌های اکتشافی در کشور ضروری است و شرکت ‌های بزرگی همچون گل‌گهر باید عهده‌دار این مهم گردند.

منبع: خبرگزاری برنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ برگزاری آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ خرداد ۹۸
701 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0