بانک توسعه تعاون یکی از خوشنام ترین بانکهای کشور است ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجانشرقی بیان کرد:

بانک توسعه تعاون یکی از خوشنام ترین بانکهای کشور است

علی طوماری عنوان داشت: بانک توسعه تعاون با وجود جوان بودن اما یکی از خوش نام ترین بانکهای کشور بشمار میرود.

کد خبر: 960908018 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ آذر ۹۶ - ۳:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  علی طوماری عنوان داشت: بانک توسعه تعاون با وجود جوان بودن اما یکی از خوش نام ترین بانکهای کشور بشمار میرود.بانک توسعه تعاون یکی از خوشنام ترین بانکهای کشور است

بانک توسعه تعاون یکی از خوشنام ترین بانکهای کشور است

بانک توسعه تعاون یکی از خوشنام ترین بانکهای کشور است

بانک توسعه تعاون یکی از خوشنام ترین بانکهای  کشور است

وی در جلسه مشترک با مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجانشرقی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بعنوان پر جمعیت ترین تشکل غیر دولتی استان علاقمند همکاری با بانکهای خوش نام شبکه بانکی کشور است.
طوماری با اشاره به این که شناخت مناسبی از خدمات این بانک در عرصه بانک داری کشور دارد افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تمام سعی خود را بکار میگیرد تا در قالب تفاهم نامه مشترک زمینه های همکاری دو سویه را بیش از گذشته فراهم کند.
طوماری به تجربه موفق همکاری با این بانک در برخی شهرستانهای استان اشاره کرد و گفت: بدون شک با بهره مندی از این تجربه های موفق زمینه تعامل مشترک تقویت میگردد.
غفور اصغر رضایی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجانشرقی هم در این جلسه با اشاره به نقش مهندسین در جامعه و سهم آنها در ایجاد آرامش و امنیت شهروندان با تبریک فرارسیدن روز شهرسازی اظهار داشت: همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان افتخاری ارزش مند برای بانک توسعه تعاون است چرا که خدمت به قشر مهندس جامعه را جزو وظایف ذاتی خود میدانیم.

بانک توسعه تعاون یکی از خوشنام ترین بانکهای کشور است

رضایی با اشاره به ارایه خدمات مالی به شرکت تعاونی مسکن سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خاطر نشان ساخت: پیش از این تجربه همکاری های موفق با سازمان نظام مهندسی ساختمان داشته ایم که امیدوار هستیم با بستن قرار داد زمینه اعطای تسهیلات ویژه برای اعضای این سازمان فراهم گردد.
جلسه مشترک مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجانشرقی و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان صبح امروز در محل سازمان برگزار گردید.
منبع : آرمان تبریز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی برق شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آذر ۹۶
1065 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0