تبدیل رودخانه ها به مسیرهای حامل فاضلاب ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

تبدیل رودخانه ها به مسیرهای حامل فاضلاب

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: رودخانه های ما به مسیرهای حامل فاضلاب تبدیل شده اند.

کد خبر: 961227002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ اسفند ۹۶ - ۸:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: رودخانه های ما به مسیرهای حامل فاضلاب تبدیل شده اند.

تبدیل رودخانه ها به مسیرهای حامل فاضلاب

تبدیل رودخانه ها به مسیرهای حامل فاضلاب

رودخانه ها به مسیرهای حامل فاضلاب تبدیل شده اند

سیف الله علی نیا شنبه شب در جشن روز مهندس در نوشهر با اشاره به توفیقات و موفقیتهای سازمان نظام مهندسی مازندران، گفت: این سازمان در همه حوزه ها از جمله آموزش منشا خدماتی بوده زیرا رویکرد هیئت مدیره برگزاری کارگاههای آموزشی بوده و تا به حال چهل و یک کارگاه در این راستا برگزار گردیده است.
علی نیا ادامه داد: هم چنین بیش از یازده هزار و هفتصد مورد بازدید از ساختمانها در استان توسط کارگروهها صورت گرفته است و در زمینه بیمه مسئولیت نیز افتخارات خوبی را شاهد بودیم و پوشش بیمه ای خوبی برای مهندسین لحاظ کرده ایم.
وی، به بیمه تکمیلی درمان مهندسان اشاره و عنوان کرد: در این زمینه یک بیمه رایگان درمانی نیز درنظر گرفته شده و در امسال بیش از یک و نیم میلیارد تومان در این بخش هزینه شده است.
علی نیا تصریح کرد: بیش از هزار و نهصد و بیست و یک مورد وام قرض الحسنه به مهندسان ارائه شد و در حوزه شناسنامه فنی و ملکی جزو استانهای موفق کشور بوده ایم.
وی با عنوان این که این سازمان بعنوان مجموعه غیردولتی و موفق بشمار میرود، افزود: در صیانت از سرمایه ملی، سازمان جایگاه خوبی بدست آورده است اما با توجه به جایگاه خاص با انتقادهای زیادی روبرو است.

تبدیل رودخانه ها به مسیرهای حامل فاضلاب

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خاطر نشان کرد: امروز نگاه تعاملی بین سازمان و ادارات مختلف مرتبط با مراجع صدور پروانه وجود دارد و باید یک آسیب شناسی در حوزه فعالیت مهندسان داشته باشیم.
علی نیا بر ضرورت رعایت مسائل زیست محیطی تاکید کرد و یاد آور شد: رودخانه های ما به حامل فاضلاب انسانی تبدیل شده اند و باید اقدامات ویژه ای در نظر گیرد و باید در حوزه افزایش طول عمر ساختمان شیوه نامه های اجرایی مبحث بیست ودو رعایت گردد.
در این آئین از شماری از مهندسان از جمله مهندس پیشکسوت تقدیر به عمل آمد.

منبع : خبرگزار مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ اسفند ۹۶
878 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0