کنترل بازار مسکن با احداث چهارصد هزار خانه ریاست اتحادیه مشاوران املاک

کنترل بازار مسکن با احداث چهارصد هزار خانه

ریاست اتحادیه مشاوران املاک با مثبت ارزیابی کردن برنامه تولید چهارصد هزار واحد مسکونی بر کنترل بازار مسکن، بیان کرد: علت جهش قیمت مسکن در سال هشتاد و شش بانک ‌های خصوصی بودند.

کد خبر: 980213001 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ اردیبهشت ۹۸ - ۱۱:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست اتحادیه مشاوران املاک با مثبت ارزیابی کردن برنامه تولید چهارصد هزار واحد مسکونی بر کنترل بازار مسکن، بیان کرد: علت جهش قیمت مسکن در سال هشتاد و شش بانک ‌های خصوصی بودند.

کنترل بازار مسکن با احداث چهارصد هزار خانه

کنترل بازار مسکن با احداث چهارصد هزار خانه

کنترل بازار مسکن با احداث چهارصد هزار خانه

مصطفی‌قلی خسروی، با مثبت ارزیابی نمودن برنامه وزارت راه و شهرسازی برای تعادل بازار مسکن، عنوان داشت: برنامه تولید چهارصد هزار مسکن و تکمیل و تحویل پانصد هزار واحد مسکن مهر که وزارت راه و شهرسازب بدنبال آن است، تاثیر مثبتی در تعادل عرضه و تقاضا و به تبع ان کنترل قیمت‌ ها خواهد داشت.
خسروی با یادآوری جهش‌ های قیمت مسکن طی سال ‌های شصت و هشت، هشتاد و شش، نود و یک و نود و هفت، ادامه داد: سال هشتاد و شش بانک‌ های خصوصی در کشور تاسیس گردید. این بانک ‌ها وارد بازار مسکن شدند و ملک‌ ها با هر قیمتی که فروشنده می‌ گفت خریداری می‌ کردند. این مسئله سبب جهش قیمتی در آن سال شد.
رئیس اتحادیه مشاوران املاک تصریح کرد: هم‌زمان طرح مسکن مهر از سوی دولت نهم طراحی و اجرا گردید که فارغ از انتقاداتی که به جانمایی ‌های آن است، این طرح توانست به لحاظ روانی بازار مسکن را کنترل کند.

کنترل بازار مسکن با احداث چهارصد هزار خانه

وی خاطر نشان کرد: وزارت راه و شهرسازی برنامه تولید چهارصد هزار مسکن را اجرایی کرده که قطعا می ‌تواند جو روانی بازار مسکن را کنترل کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ اردیبهشت ۹۸
487 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0