ادامه مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان مجمع عمومی نوبت دوم سازمان

ادامه مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان مورخ نهم اسفند ماه نود و هفت

با توجه به این که در پایان وقت مجمع عمومی سازمان در مورخ بیست و پنجم بهمن ماه نود و هفت، هیات رئیسه مجمع اعلام تنفس نمود، به اطلاع می جرساند ادامه مجمع عمومی روز پنج شنبه مورخ نهم اسفند ماه نود و هفت راس ساعت هفده و با ادامه دستور جلسه (بند یازده انتخابات بازرسان) در محل دانشکده شهید مهاجر واقع در خیابان هزار جریب برگزار می شود. بدین وسیله از جنابعالی دعوت می شود در این نشست حضور بهم رسانید.

کد خبر: 971208019 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ - ۴:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،با توجه به این که در پایان وقت مجمع عمومی سازمان در مورخ بیست و پنجم بهمن ماه نود و هفت، هیات رئیسه مجمع اعلام تنفس نمود، به اطلاع می جرساند ادامه مجمع عمومی روز پنج شنبه مورخ نهم اسفند ماه نود و هفت راس ساعت هفده و با ادامه دستور جلسه (بند یازده انتخابات بازرسان) در محل دانشکده شهید مهاجر واقع در خیابان هزار جریب برگزار می شود. بدین وسیله از جنابعالی دعوت می شود در این نشست حضور بهم رسانید.

ادامه مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

ادامه مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

ادامه مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان مورخ نهم اسفند ماه نود و هفت

بر اساس ماده پانزده شیوه نامه جدید نحوه تشکیل مجامع عمومی و بر اساس تبصره یک ماده پنجاه و دو آئین نامه هر عضو حقیقی سازمان استان میتواند حداکثر از دو عضو دیگر برای حضور در مجمع و دادن رأی وکالت بگیرد. وکالت نامه باید در دفتر اسناد رسمی یا حداقل ۲۴ ساعت پیش از برگزاری مجمع، در سازمان استان تنظیم و امضاء شده باشد. وکالت نامه اعم از این که در دفتر اسناد رسمی یا سازمان استان تنظیم شده باشد باید در دبیرخانه ثبت گردد و در صورت عدم ثبت آن در مجمع قابل پذیرش نیست. اعضایی که حق رأی خود را تفویض میکنند باید کارت عضویت معتبر خود را برای حضور در مجمع ضمیمه وکالت‌نامه کنند و نمیتوانند جداگانه در مجمع و رأی گیری شرکت کنند.
ورود همراه غیر از اعضای سازمان امکان‌پذیر نیست.
(همراه داشتن کارت عضویت و کارت ملی برای حضور در مجمع الزامی است)
دانلود فرم تفویض اختیار
هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۷
487 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0