ادامه گردهمایی بزرگ مهندسان معمار استان یزد گردهمایی بزرگ مهندسان

ادامه گردهمایی بزرگ مهندسان معمار استان یزد

گردهمایی بزرگ "مهندسان معمار پیشکسوت استان یزد، درس ها و تجربه‌ها" که روز شنبه 14 اردی‌بهشت از ساعت نوزده در سالن خیام هتل صفائیه شروع شده بود، بمدت 4 ساعت ادامه یافت.

کد خبر: 980216012 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۸ - ۹:۴۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گردهمایی بزرگ “مهندسان معمار پیشکسوت استان یزد، درس ها و تجربه‌ها” که روز شنبه ۱۴ اردی‌بهشت از ساعت نوزده در سالن خیام هتل صفائیه شروع شده بود، بمدت ۴ ساعت ادامه یافت.

ادامه گردهمایی بزرگ مهندسان معمار استان یزد

ادامه گردهمایی بزرگ مهندسان معمار استان یزد

ادامه گردهمایی بزرگ مهندسان معمار استان یزد

در این گردهمایی، بعد از سخنرانی ریاست سازمان استان یزد، سید منصور سید علاقبند، ریاست انجمن صنفی مهندسان معمار استان یزد و دبیر هیئت مدیره سازمان در اظهارات خود پیشینه معماری معاصر استان یزد از ابتدای قرن جاری تا به حال را تشریح کرد و افزود: این گردهمایی با هدف ایجاد هویت ذهنی بین معماران استان اعم از جوانان و پیشکسوتان برگزار گردیده تا مهندسان معمار رابطه خود با گذشته، حال و آینده را بازشناسی کنند و تبادل فکری و تجربی بین آنها صورت گیرد.
در این گردهمایی، که چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولانی از رده‌های مختلف شهرداری، راه و شهرسازی و استانداری در جمع مهندسان معمار خاضر بودند، تنی چند از پیشکسوتان معماری در یک محفل تخصصی و علمی و تجربی شرکت نمودند. اولیا، حماسی، صادقیان، امیری اردکانی، جلیلیان، زارع، جانفدا، مسعودی و قریشی در این محفل به بیان دیدگاه‌ های خود در باره هنر و فن و عشق و شغل معماری پرداختند.

ادامه گردهمایی بزرگ مهندسان معمار استان یزد

این آیین با اهدای تندیس یادبود به معماران برتر ادامه یافت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی-نظارت

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۸
599 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0