رایزنی در مورد متن نظام نامه ارجاع مجدد در نشست دویست و ‌چهل و دوم جی افرام

رایزنی در مورد متن نظام نامه ارجاع مجدد در نشست دویست و ‌چهل و دوم شورای مرکزی 

نظام نامه ارجاع نظارت یکی از مواردی است که در شورای مرکزی کار زیادی روی آن انجام شده و به علت پیچیدگی خاص و تاثیرگذاری آن بر خدمات مهندسی و معاش مهندسان، گروههای تخصصی شورای مرکزی روی آن کار کرده اند.

کد خبر: 190818008 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ مرداد ۹۸ - ۵:۱۴ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نظام نامه ارجاع نظارت یکی از مواردی است که در شورای مرکزی کار زیادی روی آن انجام شده و به علت پیچیدگی خاص و تاثیرگذاری آن بر خدمات مهندسی و معاش مهندسان، گروههای تخصصی شورای مرکزی روی آن کار کرده اند.

رایزنی در مورد متن نظام نامه ارجاع مجدد در نشست دویست و ‌چهل و دوم

رایزنی در مورد متن نظام نامه ارجاع مجدد در نشست دویست و ‌چهل و دوم

رایزنی در مورد متن نظام نامه  ارجاع مجدد در نشست دویست و ‌چهل و دوم شورای مرکزی

جی افرام، عضو کارگروه گرداوری نظامنامه ارجاع نظارت، در نشست روز یک‌شنبه شورای مرکزی بیان کرد: در نظرخواهی انجام شده از سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانها ساختار و روح و کلیات این نظام‌نامه مورد تایید قرار گرفته و صرفاً پیشنهاداتی در زمینه های نرم افزاری و سامانه ای دریافت شده است.

جی افرام، ابراز امیدواری کرد با جمع بندی مهم‌ترین پیشنهادات مطرح شده از ناحیه سازمان ‌های نظام مهندسی استان ‌ها و نیز نقطه نظرات دریافتی از وزارت خانه، متن نهایی نظام نامه ارجاع نظارت تنظیم و به وزارت راه و شهرسازی ارسال گردد.

رایزنی در مورد متن نظام نامه ارجاع مجدد در نشست دویست و ‌چهل و دوم

در ادامه تنی چند از اعضای شورای مرکزی در این زمینه به اظهار نظر پرداختند و در نهایت مقرر گردید اعضای کارگروه نظارت و تنی چند از اعضای شورای مرکزی در نشست های مشترکی به بحث و بررسی این نظام‌نامه و نهایی کردن آن جهت ارسال به وزارت‌خانه بپردازند.

فرج الله رجبی، ریاست شورای مرکزی نیز با اشاره به اهمیت و لزوم گرداوری این نظام نامه خواستار تسریع در آماده سازی و ارسال آن به وزارت‌خانه جهت ابلاغ از طرف وزارت راه و شهرسازی شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ مرداد ۹۸
542 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0