رایزنی در مورد مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی شهرسازی قیمت گذاری خدمات مهندسی

رایزنی در مورد مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی شهرسازی

گروه تخصصی شهرسازی شورای مرکزی روز سیزدهم آبان در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان تشکیل نشست داد و در مورد مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی شهرسازی و نیز سایر موضوعات شهرساز ی بحث و مذاکره کرد.

کد خبر: 191105006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ آبان ۹۸ - ۱:۳۰ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،گروه تخصصی شهرسازی شورای مرکزی روز سیزدهم آبان در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان تشکیل نشست داد و در مورد مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی شهرسازی و نیز سایر موضوعات شهرساز ی بحث و مذاکره کرد.

رایزنی در مورد مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی شهرسازی

رایزنی در مورد مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی شهرسازی

رایزنی در مورد مبانی  قیمت گذاری خدمات مهندسی شهرسازی

در شروع نشست، نماینده شرکت مشاور مهندسی شهریگ در نشست حضور یافت و بعد از ارائه نتایج پژوهشها و تجارب این شرکت، اعضای نشست نظرات خود را در این مورد، عنوان داشتند.

در این راستا با توجه به تاکیدهای مکرر قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی آن بر موضوع شهرسازی، مبانی قیمت گذاری مورد توجه قرار گرفت و مقرر شد، البرزنیا بعنوان نماینده گروه تخصصی شهرسازی شورای مرکزی به شرکت یاد شده معرفی گردد.

در این نشست، هم‌چنین با توجه به جدول شماره چهاردهم مبحث دوم مقررات ملی ساختمان و صلاحیتهای مهندسان شهرساز بحث و بررسی به عمل آمد و مقرر گردید، رایزنیها در مورد جزییات شهرسازی از جمله مواردی چون طراحی سایت پلان ادامه یافته و در مورد گرداوری شرح خدمات مهندسی شهرسازی در این زمینه از تجارب استان‌های زنجان، همدان و خراسان شمالی استفاده گردد.

رایزنی در مورد مبانی قیمت گذاری خدمات مهندسی شهرسازی

گروه تخصصی شهرسازی شورای مرکزی هم‌چنین در جلسه امروز خود ضمن گرامی داشت روز جهانی شهرساز، این مناسبت مهم اجتماعی و فنی تخصصی را به عموم مهندسان شهرساز سراسر  کشور تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که با شناخت هر چه بهتر جایگاه مهندسی شهرسازی در کشور، شاهد توسعه و آبادانی شهرها بر مبنای اصول و معیارهای شهرسازی ومقررات ملی ساختمان و به ویژه با رعایت حقوق شهروندی باشیم.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آبان ۹۸
703 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0