نشست هم اندیشی مهندسان محاسب عمران و گروه تخصصی عمران رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

نشست هم اندیشی مهندسان محاسب عمران و گروه تخصصی عمران با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و اعضاى هیات مدیره

طی نشست هم اندیشی با حضور عسكرى، رئیس سازمان استان اصفهان و شفیعی اردستانى- نجفی الموسوی- تابش- خيامباشى اعضای هیات مدیره سازمان، مهندسان و اعضای گروه تخصصی عمران به بحث و تبادل نظر و بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند.

کد خبر: 980203011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ اردیبهشت ۹۸ - ۸:۲۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،طی نشست هم اندیشی با حضور عسكرى، رئیس سازمان استان اصفهان و شفیعی اردستانى- نجفی الموسوی- تابش- خيامباشى اعضای هیات مدیره سازمان، مهندسان و اعضای گروه تخصصی عمران به بحث و تبادل نظر و بیان دیدگاهها و پیشنهادات خود پرداختند.

نشست هم اندیشی مهندسان محاسب عمران و گروه تخصصی عمران

نشست هم اندیشی مهندسان محاسب عمران و گروه تخصصی عمران

نشست هم اندیشی مهندسان محاسب  عمران و گروه تخصصی عمران با رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان و اعضاى هیات مدیره

در این دیدار، عسکری ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه، با اشاره به بيانات مقام معظم رهبری در نشست اخير با مسئولين كشور، بیان کرد: از مهندسان می‌خواهم آینده نگر باشند و در کارها تمام جوانب و مسائل را مطلوبى بخصوص در زمینه محاسبات سازه ای که نقش خیلی مهمی در ساخت و ساز دارد در نظر بگيرند.
ریاست سازمان استان در ادامه گفت: آینده نگری از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با بیان این مطلب که هیات مدیره سازمان خود را ملزم به رعایت ضوابط می‌داند، تصریح کرد: در تلاش هستیم براساس ضوابط و قوانین با شهرداری به تعامل برسیم که نتیجه آن تسهیل امور برای مردم است.
وی، از تصمیم جدی هیات مدیره برای اجرایی شدن مجری ذی‌صلاح و اجرایی شدن آن در چند شهرستان استان بعنوان پایلوت خبر داد و افزود: در نشست اخیری که با جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور داشتم اميدوار هستم به زودی طبق ابلاغیه وزارت کشور و هماهنگیهای لازم با شهرداریها، مجری ذی‌صلاح بصورت فراگیر اجرایی خواهد شد که امیدوار هستیم در مجموع سازمان بتواند همکاری و تعاملات سازنده ای با سایر نهادها و ارگانها داشته باشد.

نشست هم اندیشی مهندسان محاسب عمران و گروه تخصصی عمران

در ادامه، نجفی الموسوی گزارشی از اهم فعالیت‌های هیات رییسه گروه تخصصی عمران در سال نود و هفت ارائه کرد، سپس تعدادی از همکاران محاسب به ارائه نظرات و بیان چالش‌های فرا روی سازمان و پیشنهادات خود پرداختند. که اهم آن بحث در مورد دستاوردهای پانزده ساله کنترل ایستایی نقشه های سازه در سازمان و تصمیمات چالش بر انگیز اخیر شهرداری در این مورد بود.
در این نشست، از خیامباشی- عرب زاده- خسروی و مهندس زارعی به پاس تلاش و خدماتشان در گروه تخصصی عمران تقدیر به عمل آمد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اردیبهشت ۹۸
550 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0