نظارت بر ساخت و سازها عامل کاهنده خسارات در بلایای طبیعی عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد:

نظارت بر ساخت و سازها عامل کاهنده خسارات در بلایای طبیعی

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با عنوان این که در مجلس برنامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان را پیگیری میکنیم، اظهار داشت: نظارت بر ساخت و سازها موجب کاهش خسارات در بلایای طبیعی می گردد.

کد خبر: 970917009 تاریخ انتشار: شنبه ۱۷ آذر ۹۷ - ۱۱:۱۸ ق.ظ

به گرزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با عنوان این که در مجلس برنامه های سازمان نظام مهندسی ساختمان را پیگیری میکنیم، اظهار داشت: نظارت بر ساخت و سازها موجب کاهش خسارات در بلایای طبیعی می گردد.

نظارت بر ساخت و سازها عامل کاهنده خسارات در بلایای طبیعی

نظارت بر ساخت و سازها عامل کاهنده خسارات در بلایای طبیعی

نظارت بر ساخت و سازها خسارات در بلایای  طبیعی را کاهش میدهد

محمد دامادی در بازدید از سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، ضمن تبریک بابت انتخاب ریاست جدید سازمان ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از فعالیتهای سازمان نظام مهندسی حمایت میکند.

نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که نظارت سازمان نظام مهندسی بر ساخت و ساز و ایمنی ساختمانها، سبب کاهش خسارات در بلایای طبیعی است، افزود: سازمان نظام مهندسی مازندران در این مسیر قدم برمیدارد و آن چه از نظر مهندسی باید اجرا گردد، را پیگیری می کند.
وی با عنوان این که وجدان بیدار در حوزه های مختلف بویژه در اجرای قوانین و ضوابط ساخت و ساز، ضرورت امروز جامعه ما است، تصریح کرد: امروز باید وجدانهای خفته را بیدار کنیم تا رفاه و آسایش بیش تری برای مردم فراهم گردد.
در ادامه فرشیدرضا حقیقی – رئیس سازمان استان مازندران، با عنوان این که در اجرای برخی قوانین و اصلاح مقررات، نیازمند همکاری نمایندگان مجلس هستیم، بیان کرد: با توجه به اتحاد نمایندگان مازندران، میتوانیم از این قدرت در اجرای برنامه ها و اهداف سازمان، بهره ببریم.

نظارت بر ساخت و سازها عامل کاهنده خسارات در بلایای طبیعی

وی در خاتمه یاد آور شد: با توجه به این که اکثر نمایندگان مجلس یا خانواده آن ها از خانواده بزرگ نظام مهندسی استانها است، در مورد بحث بیمه تأمین اجتماعی ویژه مهندسین، نیازمند اتحاد سازمانهای نظام مهندسی کشور در این مقوله و حمایت کمیسیونهای عمران و اجتماعی مجلس شورای اسلامی و دولت به شکل منسجم تری هستیم.
منبع : خبرگزاری مهر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ آذر ۹۷
679 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0