انجام ساخت و سازهای شهر هرات با پروانه ساخت شهردار هرات

انجام ساخت و سازهای شهر هرات با پروانه ساخت

شهردار هرات بیان کرد: شهر هرات از جمله شهرهایی است که تمامی ساخت و سازهای داخل محدوده خدماتی آن با پروانه ساختمان آغاز به ساخت و ساز می گردد.

کد خبر: 980130001 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ فروردین ۹۸ - ۹:۱۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،شهردار هرات بیان کرد: شهر هرات از جمله شهرهایی است که تمامی ساخت و سازهای داخل محدوده خدماتی آن با پروانه ساختمان آغاز به ساخت و ساز می گردد.

انجام ساخت و سازهای شهر هرات با پروانه ساخت

انجام ساخت و سازهای شهر هرات با پروانه ساخت

تمامی ساخت و سازهای  شهر هرات با پروانه ساخت انجام می گردد

صادق زاده، شهردار هرات در جلسه با مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان شهرستان خاتم در شهرداری با اشاره به روند ساخت و ساز اصولی ادامه داد: یکی از راه‌های ساختن شهر اصولی، نظارت صحیح مهندسین بر روی ساخت و سازهای سطح شهر است.
وی اظهار داشت: شهر هرات بر روی خط شدید زمین لرزه قرار دارد از این رو ناظرین با فرهنگ سازی بیش‌تر و نظارت کامل بر ساخت و سازهای تحت نظارت خود، آینده شهر را تضمین کنند.
شهردار هرات با اشاره به تعامل شهرداری با دفتر نماندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان تصریح کرد: در صورتیکه دفتر نمایندگی بتواند تعامل گذشته را هم‌چنان با شهرداری حفظ کند متقابلا شهرداری آمادگی این را دارد که در حوزه های نظارتی و کارگروه های عمرانی از ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استفاده کند.

انجام ساخت و سازهای شهر هرات با پروانه ساخت

ستوده، مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان خاتم بهمراه صادقی، عامل خزانه دار این شهرستان در دیدار با شهردار خاتم خواستار تعامل هر چه بیش‌تر نظام مهندسی ساختمان با شهرداری و ارتقاء جایگاه نظام مهندسی گردید.
منبع: بنا نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ فروردین ۹۸
516 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0