ساخت چهارصد واحد مسکونی سیل زدگان پل‌دختر مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان

ساخت چهارصد واحد مسکونی سیل زدگان پل‌دختر

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان بیان کرد: ساخت چهارصد واحد مسکونی برای سیلزدگان شهر پل‌دختر وارد فاز اجرایی گردیده و برخی واحدها به شهرداری و نظام مهندسی معرفی شده اند.

کد خبر: 980212028 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸ - ۶:۴۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان بیان کرد: ساخت چهارصد واحد مسکونی برای سیلزدگان شهر پل‌دختر وارد فاز اجرایی گردیده و برخی واحدها به شهرداری و نظام مهندسی معرفی شده اند.

ساخت چهارصد واحد مسکونی سیل زدگان پل‌دختر

ساخت چهارصد واحد مسکونی سیل زدگان پل‌دختر

ساخت چهارصد واحد مسکونی  سیل زدگان پل‌دختر وارد فاز اجرایی گردید

عبدالحسین خانی، روز ۵ شنبه در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده در محل استانداری گفت: پنجاه و نه واحد به شهرداری و نوزده واحد برای انجام اقدامات اداری به نظام مهندسی معرفی و تا به حال نیز اجراه اسکان موقت به شصت و دو نفر پرداخت شده است.
خانی، با اشاره به این که این مبالغ تا روز شنبه به پنجاه و دو نفر دیگر پرداخت می گردد، ادامه داد: در مجموع ۳ هزار و صد و شانزده واحد مسکونی در پل‌دختر ارزیابی شده و تا به حال دو هزار و هفتصد و پنجاه و دو پرونده برای بازسازی و بهسازی این واحدها تشکیل شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان گفت: هم‌چنین از مجموع پانصد واحد تجاری، کار بهسازی و تعمیر صد واحد شروع شده و واحدهای مسکونی آسیب دیده نیز در حال تعمیر هستند.
وی با عنوان این که عملیات اجرایی واحدهای تعمیری تا ۴ ماه آینده تمام می گردد، تصریح کرد: در روستای چم مهر صد و بیست و پنج خانوار در حریم رودخانه هستند که واحد مسکونی آنها باید جانمایی جدید گردد.
وی اظهار داشت: برای چم مهر بالا تا به حال ۲٫۵ هکتار زمین اشخاص حقیقی و نیم هکتار زمین ملی در جوار زمین کشاورزی اهالی روستا تامین شده و روستای چم مهر بالا به زمینی در بالادست این روستا منتقل خواهد شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اصفهان، با عنوان این که نقشه ساخت واحدهای چم مهر تا یک هفته آینده اماده می گردد، اظهار داشت: خرید زمین برای روستای چم گرداب نیز قطعی شده و اکنون تنها روستایی بابازید مشکل زمین دارد.

ساخت چهارصد واحد مسکونی سیلزدگان پل‌دختر

با توجه به وقوع سیل و زمین لغزش در مناطق مختلف استان نود روستا در خطر قرار داشته اند که از این تعداد چهل و هشت روستا باید جا به جا شوند که از این تعداد دوازده روستا بصورت کلی و سی و شش روستا بصورت موردی و موضعی باید جا به جا گردد.
زمین ملی برای دوازده روستای استان مشخص شده و برای بیست و یک روستا نیز زمینهای زراعی انتخاب شده که باید از مالکان خریداری گردد.
در سیل فروردین ماه امسال سی و پنج هزار واحد مسکونی و شش هزار واحد تجاری لرستان دچار خسارت شده و برآورد خسارت اولیه استان حدود ده هزار میلیارد تومان است.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۸
552 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0