سازمان نظام مهندسی ساختمان، بزرگ ترین تشکل صنفی کشور حسینی، معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد

سازمان نظام مهندسی ساختمان، بزرگ ترین تشکل صنفی کشور

وی در جلسه شورای مرکزی عنوان کرد: خوشبختانه برگزاری نشست دویست و سی و هفتم شورای مرکزی در فضای همدلی و تفاهم، نشان‌دهنده آن است که همراهی و همسویی میان وزارتخانه و سازمان نظام مهندسی ساختمان بخوبی وجود دارد. سازمان نظام مهندسی ساختمان بزرگ ترین تشکل صنفی کشور است و مهندسان هم جزء زحمت کش ترینهای جامعه هستند که واقعاً برای سازندگی و آبادانی کشور بیش ترین تلاش‌ها را کرده اند و بهمین علت ما امیدوار هستیم که با کمک خدا با همراهی و همدلی یکدیگر گام های بزرگ تری برداریم .

کد خبر: 971219007 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ اسفند ۹۷ - ۱۱:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،وی در جلسه شورای مرکزی عنوان کرد: خوشبختانه برگزاری نشست دویست و سی و هفتم شورای مرکزی در فضای همدلی و تفاهم، نشان‌دهنده آن است که همراهی و همسویی میان وزارتخانه و سازمان نظام مهندسی ساختمان بخوبی وجود دارد. سازمان نظام مهندسی ساختمان بزرگ ترین تشکل صنفی کشور است و مهندسان هم جزء زحمت کش ترینهای جامعه هستند که واقعاً برای سازندگی و آبادانی کشور بیش ترین تلاش‌ها را کرده اند و بهمین علت ما امیدوار هستیم که با کمک خدا با همراهی و همدلی یکدیگر گام های بزرگ تری برداریم .

سازمان نظام مهندسی ساختمان، بزرگ ترین تشکل صنفی کشور

سازمان نظام مهندسی ساختمان، بزرگ ترین تشکل صنفی کشور

سازمان نظام مهندسی ساختمان بزرگ ترین  تشکل صنفی کشور است.

حسینی، در پاسخ به این پرسش که چه پیامی برای مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان دارید، خاطر نشان کرد: از مهندسان عزیز خواهش میکنم که به رسالت حرفه ای خودشان توجه عمیق داشته باشند .مهندسان ما در طول تاریخ ثابت کرده‌اند که جزو برجسته‌ترین ها، مبتکر ترینها و خلاق ترینها بوده اند و در این روزگاری که ما درگیر یک سری تحریم‌ های ظالمانه هستیم و دشمن در گفتن و اجرای نظراتش بی‌پرده عمل می کند، مهندسان باید با اتحاد و همدلی تلاش کنند که رسالت خود را در این برهه حساس به بهترین نحو ممکن در راه سازندگی کشور انجام دهند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان بزرگ ترین تشکل صنفی کشور است.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اسفند ۹۷
976 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0