مورد توجه قرار گرفتن اعتماد سازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز بیان کرد:

مورد توجه قرار گرفتن اعتماد سازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان

مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز در آیین اعطای اعتبار نامه مهندسان نظام مهندسی ساختمان از اعضای جدید خواست که در افزایش اعتماد مردم به ساختار نظام مهندسی بیش تر سعی کنند.

کد خبر: 970808011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ آبان ۹۷ - ۱۱:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز در آیین اعطای اعتبار نامه مهندسان نظام مهندسی ساختمان از اعضای جدید خواست که در افزایش اعتماد مردم به ساختار نظام مهندسی بیش تر سعی کنند.

مورد توجه قرار گرفتن اعتماد سازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان

مورد توجه قرار گرفتن اعتماد سازی در سازمان نظام مهندسی ساختمانمورد توجه قرار گرفتن اعتماد سازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان

اعتماد سازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان  مورد توجه قرار گیرد

امیر حسین اسکندری در آیین اعطای اعتبارنامه مهندسان جدید، تصریح کرد:

سازمان نظام مهندسی ساختمان، نیازمند توجه ویژه به کیفیت عملکرد، سرعت عمل در روند خدمات رسانی و شفافیت در اجرای امور است و انتظارات مردم و مالکان جای بررسی و تامل دقیق دارد.
اسکندری ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان نهاد توانمندی برای ارائه دیدگاههای فنی تخصصی در استان است و تلاش برای ارتقا دانش فنی کارکنان این سازمان باید از اولویتهای این نهاد باشد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز خاطر نشان کرد:

جریمه‌ های کمیسیون مرتبط با شهرداری و نظام مهندسی ساختمان باید پیشگیرانه، بازدارنده و دارای وحدت رویه باشد و هماهنگی خوبی بین این کمیسیون و سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری شکل بگیرد.

مورد توجه قرار گرفتن اعتماد سازی در سازمان نظام مهندسی ساختمان

اسکندری در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به گزارش‌ های رسیده از ساخت‌ و سازهای مجاز و غیرمجاز استان البرز، یاد آور شد: عملکرد مهندسان نظام مهندسی ساختمان در این ساخت و سازها مستلزم تلاش بیش تر بمنظور افزایش استاندارد ساخت وساز و صعود به رتبه های یک کشوری است.
در این آیین، اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان در دوره جدید اعتبار نامه های خود را اخذ کردند و از اعضای هیئت مدیره سازمان در دوره قبل تجلیل گردید.
منبع : ایلنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ آبان ۹۷
736 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0