حفاظت از منابع آب با هم افزایی کلیه ی دستگاههای اجرایی معاون شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر

حفاظت از منابع آب با هم افزایی کلیه ی دستگاههای اجرایی

معاون شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در جلسه مشترک با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بر لزوم هم افزایی دستگاههای اجرایی در حفاظت از منابع آب تاکید کرد.

کد خبر: 980220004 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸ - ۲:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در جلسه مشترک با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بر لزوم هم افزایی دستگاههای اجرایی در حفاظت از منابع آب تاکید کرد.

حفاظت از منابع آب با هم افزایی کلیه ی دستگاههای اجرایی

حفاظت از منابع آب با هم افزایی کلیه ی دستگاههای اجرایی

حفاظت از منابع آب با هم افزایی کلیه ی  دستگاههای اجرایی میسر می گردد

این جلسه با حضور معاونین شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، رییس و اعضای شورای مرکزی و معاونین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و نماینده شرکت مشاور طرح اطلاع رسانی و آموزش بهره برداران منابع آب برگزار شد.
در این جلسه، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، بیان کرد: به علت قدمت کشاورزی در استان بوشهر، مردم این استان در مورد مباحث حوزه آب آگاهی دارند و ارزش معنوی و منفعت اقتصادی آب را میدانند.
عبدالطیف عباسی نژاد گفت: در سنوات اخیر شاهد پیشرفتهای بسیاری در حوزه فنی و سازه ای آب بوده ایم ولی هم‌چنان نیازمند یادگیری طریقه گفتمان با بهره برداران آب هستیم.
عباسی نژاد ادامه داد: تشکیل ارتباط دو سویه سبب جلب اعتماد و مشارکت بهره برداران می شود و همراهی افکار عمومی میتواند منجر به بهره برداری صحیح و حفاطت از منابع آب شود.
وی با اشاره به ظرفیتهای فرهنگی استان بوشهر افزود: تیم مشاور میبایست با شناخت دقیق و عمیق نسبت به ظرفیتهای فرهنگی و قومیتی هر منطقه و تفکیک دستورکار آبهای سطحی و زیرزمینی حداکثر توان خود جهت ایجاد گفتمان صحیح و اثربخش با بهره برداران بکار ببند.
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر نیز در این جلسه به مرور توانمندیها و ظرفیتهای این سازمان در حوزه آموزش متخصصین و بهره برداران بخش کشاورزی پرداخت.

حفاظت از منابع آب با هم افزایی کلیه ی دستگاههای اجرایی

امراله افراسیابی تصریح کرد: برخورد مستقیم و بی واسطه با بهره برداران میتواند باعث درک صحیح چالشهای این حوزه و اتخاذ تصمیمات کارشناسی و واقعی تر شود.
افراسیابی با اشاره به تلاش سازمان متبوعش در راستای فرهنگ سازی و آموزش کشاورزان گفت: عدم آموزش صحیح کشاورزان و متخصصین این حوزه سبب عدم نتیجه گیری مفید از پروژه های اثربخش می گردد.
وی افزود: با توجه به اهمیت نهاده ی آب در بخش کشاورزی، این سازمان از هر گونه همکاری و اجرای پروژه مشترک با شرکت آب منطقه ای بوشهر در زمینه آموزش مهندسین و بهره برداران استقبال میکند.
در ادامه این جلسه، مدیران ۲ سازمان، تنظیم تفاهم نامه مشترک همکاری در زمینه اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی متخصصین و بهره برداران کشاورزی، گرداوری دستورالعمل و استانداردهای کشاورزی سازگار با کم آبی و آموزشهای مرتبط با منابع آب و قوانین این حوزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

منبع: بنا نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اردیبهشت ۹۸
681 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0