پیام تبریک

متن پیام تبریک ریاست محترم سازمان نظام مهندسی معدن استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر۹۵

متن پيام تبريک رياست محترم سازمان نظام مهندسي معدن استان سمنان به مناسبت فرا رسيدن دهه مبارک فجر95فرا رسيدن دهه مبارک فجر، سي و هشتمين بهار انقلاب، هنگامه طلوع آزادي از ايران اسلامي که با رهبري حکيمانه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به وقوع پيوست را تبريک و تهنيت عرض مي کنم

کد خبر: 960702033 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۸ بهمن ۹۵ - ۳:۴۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،متن پيام تبريک رياست محترم سازمان نظام مهندسي معدن استان سمنان به مناسبت فرا رسيدن دهه مبارک فجر۹۵فرا رسيدن دهه مبارک فجر، سي و هشتمين بهار انقلاب، هنگامه طلوع آزادي از ايران اسلامي که با رهبري حکيمانه بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به وقوع پيوست را تبريک و تهنيت عرض مي کنم  .تبریک رئیس نظام مهندسی معدن به مناسبت دهه مبارک فجر

تبریک رئیس نظام مهندسی معدن به مناسبت دهه مبارک فجر

تبریک رئیس نظام مهندسی معدن به مناسبت دهه مبارک فجر

تبریک رئیس نظام مهندسی معدن به مناسبت دهه مبارک فجر

امروز در هر بخش از ايران اسلامي زنان و مردان فداکار و استوار و فرزندان آينده‌سازش کمر همت به آباداني کشور بسته‌اند و اين ويژگي بارز انقلاب ماست که خودباوري را به همه اقشار ملت و سطوح جامعه هديه داده است.

امروز شاهديم که به فضل الهي، آرمان‌هاي حضرت امام (ره) که صدور انقلاب بوده است، در جاي‌جاي کره خاکي جوانه زده و در حال شکوفايي است و آرزو و اميد در دل همه کشورهاي اسلامي منطقه جوانه زده است.

اين افتخار انقلاب است که ملت‌هاي آزاده در مسير آزادي‌خواهي و احياي هويت اسلامي خويش از انقلاب اسلامي ايران الگو گرفته اند.

 اين سالروز پرشکوه و ورود تاريخي حضرت امام (ره) را گرامي داشته و ارج مي نهيم و به تمام ملت عزيز ايران صميمانه تبريک مي‌گويم. از خداي بزرگ خواهانم که توفيق احياي هميشگي و پاسداشت اين ارزش ها را به همه ما عنايت فرمايد و اين توفيق را داشته باشيم که پاسداري شايسته براي اين ارزش‌ها بوده و انشاء الله به فضل الهي اين ارزش‌ها را به صاحب اصلي، حضرت امام زمان (عج) تحويل دهيم.

محمد ابراهيم برهاني

رياست سازمان نظام مهندسي معدن

منبع: سازمان نظام مهندسی معدن سمنان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ بهمن ۹۵
1921 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0

نظر خود را بگذارید