تبریک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان به وزیر جدید تبریک به وزیر

تبریک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان به وزیر جدید راه و شهرسازی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان انتخاب وزیر جدید راه و شهرسازی را تبریک گفت

کد خبر: 970809036 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۶:۵۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان،سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان انتخاب وزیر جدید راه و شهرسازی را تبریک گفت

تبریک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان به وزیر جدید

تبریک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان به وزیر جدید

تبریک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  کردستان به وزیر جدید راه و شهرسازی

محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با صد و پنجاه و یک رای موافق، نود و هشت رای مخالف و هشت رای ممتنع موفق به کسب رأی اعتماد نمایندگان شد.
به دنبال رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به محمد اسلامی بعنوان وزیر جدید راه و شهرسازی پیام تبریک سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خطاب به وی صادر گردید.
متن بیانیه به این شرح است:
جامعه مهندسی ساختمان کشور افتخار دارد که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با تأسی از اعضای محترم کمیسیون عمران مجلس و با ملاحظه برنامه های سازنده و گره گشای جناب آقای دکتر اسلامی، با رای قاطع خود به ایشان زمینه را برای آغاز دوران پرتکاپو و ثمر بخش در عرصه‌ های مسکن و راه و شهرسازی مهیا کردند.

تبریک سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان به وزیر جدید

ما در شورای مرکزی سازمان به نمایندگی از مهندسان عضو سازمان نظام ساختمان با همه توان فنی تخصصی آمادگی خود را برای جامه عمل پوشاندن به منویات وزیر فرهیخته کارآمد و کاردان اعلام و به ایشان در سنگر جدید خدمت رسانی به جامعه تبریک و تهنیت میگوییم .
بدان امید که سازمان نظام مهندسی ساختمان برآمده از روحیه کار و تلاش و برنامه‌ ریزی مهندسان محترم و بعنوان بازوی فنی تخصصی جامعه در دوران خوش طلیعه پیش رو بتواند نقش اصلی و پر ثمر خود را در سازندگی و آبادانی میهن اسلامی به خوبی ایفا کند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
875 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0