گزارش برگزاری کارگاه تخصصی مدیریت و مهندسی سیلاب جناب آقای دکتر محمد اسلامی _ وزیر محترم راه و شهرسازی

پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی بمناسبت انتصاب وزیر راه و شهرسازی

برای جامعه مهندسی ساختمان استان و کشور بسی مایه افتخار است که نماینده های محترم مجلس شورای اسلامی با تأسی از تعالیم عالیه اسلام و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و با امعان نظر دربرنامه های ارزنده و راه گشای جنابعالی، با رای منطقی و ارزشی خود به حضرتعالی زمینه های شروع تلاش های مطمئنا پرثمردر عرصه‌ های عمرانی را مهیا کردند.

کد خبر: 970809017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۴:۰۳ ب.ظ

سلام علیکم
به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان شرقی،برای جامعه مهندسی ساختمان استان و کشور بسی مایه افتخار است که نماینده های محترم مجلس شورای اسلامی با تأسی از تعالیم عالیه اسلام و اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و با امعان نظر دربرنامه های ارزنده و راه گشای جنابعالی، با رای منطقی و ارزشی خود به حضرتعالی زمینه های شروع تلاش های مطمئنا پرثمردر عرصه‌ های عمرانی را مهیا کردند.

پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  آذربایجان شرقی بمناسبت انتصاب وزیر راه و شهرسازی

برای اینجانب، اعضای هیئت مدیره، مدیران، کارکنان و مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی مایه مباهات است که جنابعالی بعنوان یک مدیر مدبر و فرهیخته و پرتلاش در رأس وزارتخانه مهم و حساس راه و شهرسازی، مصدر خدمات ارزشمند به مردم و میهن اسلامی، هستید. ما اعضای سابق و جدید هیات مدیره سازمان ضمن عرض تبریک و تهنیت بمناسبت حضور در سنگر جدید خدمت رسانی به بخش عمرانی کشور، آمادگی خود را در راستای یاری رساندن به جنابعالی در انجام وظایف قانونی و کاریتان اعلام میداریم .
امید که جامعه مهندسی و اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان کشور باروحیه برآمده از کار و سعی و بعنوان بازوی فنی تخصصی بتوانند نقش اصلی و پر ثمر خود را در آبادانی میهن اسلامی بخوبی ایفا کنند. برای جنابعالی آرزوی توفیق در خدمت به مردم شریف ایران عزیزمان دارم.

پیام تبریک رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

علی طوماری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی ترافیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
811 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0