پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بمناسبت “روز شوراها”

سیف الله علی نیا ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، در پیامی نهم اردی بشت "روز شورا" را به کلیه اعضای شورای شهر تبریک گفت.

کد خبر: 970209003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۹۷ - ۹:۵۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،سیف الله علی نیا ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، در پیامی نهم اردی بشت “روز شورا” را به کلیه اعضای شورای شهر تبریک گفت.

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان  استان مازندران بمناسبت “روز شوراها”

متن پیام به شرح ذیل است.
بسم الله الرحمن الرحیم
و امرهم شوری بینهم
نهم اردی بهشت هر سال که در تقویم رسمی کشور بعنوان روز “شوراها” نام گذاری شده، یادآور مردم سالاری دینی و و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر و روستا بوده تا طبق آن چه در قانون اساسی آمده است بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.
بدون شک “شورا” که بر آمده از خواست و اراده مردم است، زمینه ساز حضور فعال و پر ثمر مردم در اداره امور شهر و روستا بوده و در طی چندین دوره فعالیت شوراها، این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه های اجتماعی و تخصصی که پیدا نموده است جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری و مدیریت شهری و خدمت رسانی به جامعه به دست آورده است .
امر شورا و مشورت از موضوعات مهمی است که در قرآن مجید و دین مبین اسلام بر جایگاه آن تأکید شده و بدستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جهت اهداف بلند و انقلابی و تحقق اصل هفتم و صدم قانون اساسی تاسیس گردید.

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

اینجانب به نمایندگی از جامعه مهندسی و هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، بر خود لازم میدانم این روز بزرگ را، حضور ارزشمند کلیه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا بویژه مهندسان عزیزی که در جایگاه شورای اسلامی شهر خدمتگزار صدیق مردم هستند تبریک و شادباش عرض کرده و سربلندی و سرافرازی بیش از پیش شما را از ایزد متعال مسئلت دارم.
سیف اله علی نیا
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اردیبهشت ۹۷
833 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0