ناچیز بودن هزینه خدمات مهندسی در مقایسه با پیامدهای مثبت و ایجاد امنیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران به نیاز آذری – نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در پیامی انتخاب حسین نیازآذری نماینده مردم شریف شهرستان بابل بعنوان عضو هیأت رئیسه و دبیر اول کمیسیون عمران مجلس تبریک گفت.

کد خبر: 970322009 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ خرداد ۹۷ - ۵:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در پیامی انتخاب حسین نیازآذری نماینده مردم شریف شهرستان بابل بعنوان عضو هیأت رئیسه و دبیر اول کمیسیون عمران مجلس تبریک گفت.

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان  نظام مهندسی ساختمان  استان مازندران به نیاز آذری – نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی

متن پیام به شرح ذیل است.
بسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای حاج حسین نیازآذری
نماینده محترم مردم شریف شهرستان بابل
با سلام و احترام
انتخاب شايسته جنابعالی، بعنوان ” عضو هیأت رئیسه و دبیر اول کمیسیون عمران مجلس ” مایه افتخار و مباهات اینجانب و جامعه مهندسی استان گردید.
از این روی اینجانب به نمايندگی از جامعه مهندسی استان و هيات مديره نظام مهندسی ساختمان مازندران این انتخاب ارزشمند را حضور جنابعالی و مردم شریف استان تبريك و تهنيت عرض مينمايم.
قطعا با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه های کلان مدیریتی و با رویکرد و نگاه حضرتعالی بموضوعات مسکن، عمران شهری و روستایی در ابعاد ملی و از طرفی با تکیه بر تعامل و همگرایی موجود در مجموعه نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، شاهد پيشرفت و تحولات موثر در عرصه عمران و آبادانی کشور به ویژه استان سرسبز مازندران خواهیم بود.

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، آمادگی خود را برای هر گونه تعامل و همکاری در مسیر تحقق اهداف و برنامه های کمیسیون عمران در جهت توسعه و آبادانی استان و کشور اعلام میدارد.
توفیقات بیش از پیش شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.
سیف اله علی نیا
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماري(اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ خرداد ۹۷
990 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0