افزایش تعرفه مهندسان مکانیک در استان مازندران سیف الله علی نیا _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران به کاروان ورزشکاران ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا

سیف الله علی نیا _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در پیامی افتخار آفرینی کاروان ورزشکاران ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا را تبریک گفت.

کد خبر: 970611012 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ شهریور ۹۷ - ۴:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،سیف الله علی نیا _ ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران در پیامی افتخار آفرینی کاروان ورزشکاران ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا را تبریک گفت.

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان مازندران به کاروان ورزشکاران ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا

متن پیام به شرح ذیل است.
بسمه تعالی
افتخار آفرینی کاروان ورزشکاران ایران در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ و کسب بیش ترین تعداد مدال در تاریخ بازیهای آسیایی، اراده و غیرت ایرانی را در جهان به نمایش گذاشته و سبب ایجاد شور و نشاط در جامعه و برانگیخته شدن غرور ملی گردید.
پیروزی مقتدرانه توام با رفتار و روحیه پهلوانی و جوانمردی ورزشکاران عزیز کشورمان از یک طرف و حضور قدرتمندانه و افتخار آفرینی بانوان ورزشکار ایرانی از طرفی دیگر، که کسب بیست مدال طلای بازیها و کسب بهترین نتایج تیمی در والیبال، بسکتبال، کبدی، و واترپلو و افتخار آفرینی قهرمانان عزیز در کلیه رشته های ورزشی و به ویژه کشتی، ووشو، کاراته، تکواندو، دومیدانی، وزنه برداری، صخره نوردی و تنیس روی میز را بهمراه داشت سبب شد تا این رویداد شورانگیز و این درخشش برای همه ایرانیان سبب غرور و خوشحالی گردد.
‎اینجانب به نمایندگی از جامعه مهندسی استان مازندران، درخشش مقتدرانه ورزشکاران عزیز کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸، را به ملت غیور ایران بِه  ویژه مردم  شریف استان مازندران، ورزشکاران و خانواده های محترم شان، مربیان و دست اندرکاران تیم ‌های ورزشی تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون ورزشکاران عزیز کشورمان را از ایزد منان آرزومند هستم.

پیام تبریک ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

‎امیدوارم با توجه بوجود استعدادهای فراوان جوانان نخبه در عرصه های مختلف ورزشی و علمی، شرایط جهت حضور گسترده آن ها در کلیه میادین جهانی هموار شده و شاهد به اهتزاز درامدن پرچم پرافتخار کشور عزیزمان در تمامی عرصه ها و میادین بین المللی و شادی و غرور ملی باشیم .
سیف الله علی نیا
ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ شهریور ۹۷
865 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0