تقابل ریاست و عضو شورای مرکزی در راستای شفاف ‌سازی شفاف ‌سازی

تقابل ریاست و عضو شورای مرکزی در راستای شفاف ‌سازی


چندی است که فضای مجازی به نوعی به کارتابل مدیران تبدیل شده و مدیران تلاش میکنند پیش از عنوان کردن موضوعات و مسائل حوزه کاری، آن را در شبکه های اجتماعی به اطلاع مخاطبین برسانند. استعفای عده ای از اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان خبری از همین دست است که مدتی است که در فضای مجازی دست به دست میشود و شایعاتی را نیز دامن زده است.

کد خبر: 970322002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۲ خرداد ۹۷ - ۱۰:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، چندی است که فضای مجازی به نوعی به کارتابل مدیران تبدیل شده و مدیران تلاش میکنند پیش از عنوان کردن موضوعات و مسائل حوزه کاری، آن را در شبکه های اجتماعی به اطلاع مخاطبین برسانند. استعفای عده ای از اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان خبری از همین دست است که مدتی است که در فضای مجازی دست به دست میشود و شایعاتی را نیز دامن زده است.

تقابل ریاست و عضو شورای مرکزی در راستای شفاف ‌سازی

تقابل ریاست و عضو شورای مرکزی در راستای شفاف ‌سازی

تقابل ریاست و عضو شورای مرکزی در راستای  شفاف‌ سازی/ وقتی ریاست نظام مهندسی کشور تهدید می گردد

شنیده‌ها حاکی از این موضوع است که یکی از اعضای شورا که سابقه چندین دوره نمایندگی در شورا را نیز در کارنامه دارد در پیامی به رییس سازمان ضمن ذکر کردن مواردی از جمله کارنامه غیر قابل قبول عملکرد رییس دوره هفتم، عدم اعتقاد به بدنه کارشناسی شورای مرکزی، بی‌توجهی در برگزاری اجلاس ۲۱ هیئت عمومی سازمان، عدم رعایت نظام‌ نامه‌ ها و آیین ‌نامه ‌ها، عدم رعایت سلسله مراتب اداری و حرمت جایگاه مدیران، تضاد در تصمیمات، به ‌کار گیری افرادی نالایق در پست‌ های اداری و . . خواهان شفاف‌ سازی این موارد در نشست آتی شورای مرکزی شده است.
هم چنین از عزم خود برای تقدیم استعفا از عضویت در شورای مرکزی هفتم به رییس سازمان و وزیر راه و شهرسازی در همین نشست خبر داده است.
گویا رییس سازمان هم ضمن استقبال از این موضوع در پیامی به این عضو صاحب مسئولیت در شورا عنوان کرده است که اينجانب نيز به‌ شدت به شفاف ‌سازی اعتقاد دارم و لازم است بخشی از عملكرد جنابعالى هم که مملو از تبعيض، عدم رعايت آیین ‌نامه ‌ها، اضافه‌ کاری‌ های بلا وجه، حقوق غیر متعارف، هزينه مازاد در برگزارى هیئت عمومى و موارد دیگر است در معرض قضاوت اعضای شوراى مركزى قرار گیرد و یک ‌بار براى هميشه به اين جريان ضد نظام‌ مهندسی خاتمه داده شود.

تقابل ریاست و عضو شورای مرکزی در راستای شفاف ‌سازی

گفتنی است رییس سازمان این پیام را نوعی تهدید تلقی کرده و در همین پیام از قصد خود برای قرار دادن اين موضوع در دستور كار آتی شورا و ارائه مستندات خبر داده است. اعتراض این عضو شورای مرکزی نظام ‌مهندسی ساختمان کشور به عملکرد شورا و نحوه عملکرد رییس در کنار شایعات مربوط به استعفای چند عضو دیگر که البته خیلی خبر قابل وثوقی نیست، نشست آتی این سازمان را آبستن تحولاتی کرده است که باید منتظر ماند و نتایج آن را بعد از جلسه اعضای شورا ارزیابی کرد.
با توجه به شنیده‌های فوق که توسط برخی اعضای شورای مرکزی نیز به ‌طور ضمنی صحت سنجی شده است باید تا نشست آتی شورای مرکزی نظام‌مهندسی ساختمان کشور منتظر ماند و دید که این دستور کار نشست و تهدید به استعفای این عضو شورا و شفاف ‌سازی رییس سازمان تا چه حد جدی است و آیا قابلیت حل و فصل از طریق تعامل و گفت و گو را دارد یا مجددا فضای مجازی قاضی این اخبار خواهد بود.

منبع : صما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ خرداد ۹۷
913 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0