جانشین مسئول سازمان نظام مهندسی ساختمان

همایش بزرگداشت مقام مهندس چهارم اسفند برگزار می‌شود

جانشین مسئول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بزرگ تهران از برگزاری همایش گرامیداشت جایگاه مهندس در روز چهارم اسفند ماه خبر داد.

کد خبر: 8638 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ اسفند ۹۵ - ۲:۵۷ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،الهه رادمهر – نایب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بزرگ تهران – با بیان مطلب بالا بیان کرد: به مناسبت هفته بزرگداشت  جایگاه مهندس که از یک تا شش اسفند ماه همایشی را برگزار می نماییم که مدیران  شهرداری زحمات زیادی در این باره انجام داده اند.همایش بزرگداشت مقام مهندس چهارم اسفند

همایش بزرگداشت مقام مهندس چهارم اسفند

همایش بزرگداشت مقام مهندس چهارم اسفند

همایش بزرگداشت مقام مهندس چهارم اسفند

سازمان و مرکز نظام مهندسی ساختمان استان بزرگ تهران در چارچوب و مقررات وظایف محوله و طبق قانون نظام مهندسی و کنترل و بازرسی ساختمان در سمت و سوی ارتقا و پیشرفت کیفیت خدمات رفاهی و با اعتقاد به اینکه توسعه مملکت توسط مهندس ها انجام می‌شود، تصمیم گرفته شده روز مهندس (۵ ام اسفند) را به عنوان هفته گرامیداشت و بزرگداشت مقام و جایگاه مهندس برگزار کند.

جانشین رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بزرگ تهران اضافه کرد: در این هفته که از یکشنبه اول تا ششم اسفند ادامه دارد، هر روز به یک موضوع تخصیص داده میشود و برای هر روز برنامه‌های متنوعی و جالبی برنامه‌ریزی و طرح بندی شده است.

 

او در ادامه درباره ی برنامه هفته گرامیداشت و بزرگداشت جایگاه مهندس اظهار داشت: روز اول (یکشنبه ،اول اسفند) به نام روز «مهندس، فرهنگ و هنر» اسم گذاری شده. در این روز نمایشگاهی از آثار و هنر های مهندس های عضو سازمان در سه قسمت علمی (آثار مهندس هایی که در داخل یا بیرون از کشور موفق به دریافت رتبه شده‌اند)، قسمت هنری (شامل آثار خطاطی، نقاشی، مجسمه‌سازی و عکس های هنری در سطح معمولی و حرفه‌ای ) و در قسمت فرهنگی (شامل آثار مکتوب در بخش شعر و ادبیات و کتاب های فنی و تخصصی) نشان داده میشود.

رادمهر با بیان این که دراین مراسم، اعضای هنرمند سازمان در بخش موسیقی پاپ و کلاسیک برنامه اجرا میکنند، بیان کرد: دراین روز مقام های  وزارت راه و شهرسازی، سازمان نظام مهندسی کشور ، اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان تهران بزرگ و همینطور هنرمندانی از شمار مهندس تهمینه میلانی عضو سازمان و کارگردان معروف کشور حضور دارند.

رئیس برگزاری هفته بزرگداشت و گرامیداشت جایگاه مهندس درباره ی  مراسم روز دوم (دوشنبه، ۲ اسفند) گفت: دراین روز که به نام «مهندس و تجربه‌های حرفه‌ای» اسم گذاری شده است مهندس های عضو سازمان از پروژه‌های بزرگ ساختمانی از جمله اطلس‌مال، هتل فرشته، پلازا، الهیه، باغ کتاب، مجتمع اداری-مسکونی چیتگر، نمایشگاه شهر آفتاب و مجموعه اراضی عباس‌آباد به همراه مسئول های ساخت و ساز بازدید میکنند.

وی افزود: این تور تخصصی یک روزه از ۹ صبح دوشنبه در مقابل در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران شروع  میشود و تا ۱۵ عصر ادامه دارد و به همراه ناهار و پذیرایی میباشد.

تقدیر از مهندسان پیشکسوت هفت رشته (عمران، معماری، برق، مکانیک، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری) برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این روز از خانواده دو آتش‌ نشان شهید شده در حادثه پلاسکو که مهندس نیز بودند، تقدیر به عمل خواهد آمد.

منبع: صما

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

 

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۹۵
1177 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0