همایش شهر و سیمای شهری

برگزاری همایش شهر و سیمای شهری در قزوین

به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی به گزارش خبرگزاری شبستان سیزدهمین همایش شهر و سیمای شهری و هشتمین همایش ملی توسعه و گسترش شهری , چهارم اسفند ماه در قزوین اجرا مي شود .

کد خبر: 8709 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵ - ۴:۱۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،به نقل از روابط عمومی شورای مرکزی به گزارش خبرگزاری شبستان سیزدهمین همایش شهر و سیمای شهری و هشتمین همایش ملی توسعه و گسترش شهری , چهارم اسفند ماه در قزوین اجرا مي شود .برگزاری همایش شهر و سیمای شهری در قزوین

برگزاری همایش شهر و سیمای شهری در قزوین

برگزاری همایش شهر و سیمای شهری در قزوین

برگزاری همایش شهر و سیمای شهری در قزوین

سیزدهمین همایش شهر و سیمای شهری و هشتمین همایش ملی توسعه و گسترش شهری با عنوان «اهداف توسعه پایدار شهر ( SDG ) – قزوین پایلوت جهانی» , چهارشنبه چهارم اسفند ماه در تالار اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین اجرا مي شود .

 

بر اساس این گزارش ; جایگاه طرح های نوآورانه در توسعه و گسترش زیرساخت ها و تاب آوری شهری , پایداری اکوسیستم و بهره گیری از انرژی پاک و تجدیدپذیر و اعتلای شاخص های پایداری زیستی , فرصت های برابرمشارکت دولتی و سرمایه دولتی به جهت اعتلا کیفیت زندگی از جمله محورهای این همایش است .

گفتنی است این همایش با حضور مسئولان استانی و کشوری و اساتید بین المللی با همیاری شهرداری قزوین , شورای اسلامی شهر قزوین , استانداری , سازمان نظام مهندسی ساختمان , دانشگاه بین المللی امام خمینی ( ره ) , دانش گاه آزاد و صدا و سیمای مرکز قزوین برگزار خواهد شد .

منبع: روابط عمومی شورای مرکزی

 

 

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۵
1111 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0