تخفیف چند میلیاردی نظام مهندسی به سیل زده های نقده گردهمایی بزرگداشت مقام مهندس

همایش بزرگداشت مقام مهندس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در گردهمایی بزرگداشت مقام مهندس بیان کرد: اصلیترین دغدغه ما در حوزه مهندسی، وضعیت اشتغال فارغ‌التحصیلان است.

کد خبر: 9664 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ اسفند ۹۵ - ۵:۰۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در گردهمایی بزرگداشت مقام مهندس بیان کرد: اصلیترین دغدغه ما در حوزه مهندسی، وضعیت اشتغال فارغ‌التحصیلان است.همایش بزرگداشت مقام مهندس

سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی

سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی

همایش بزرگداشت مقام مهندس

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به این که اصلیترین دغدغه ما در حوزه مهندسی، وضعیت فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی در زمینه اشتغال است، تصریح کرد: توجه بمشکلات صنفی مهندسین در شرایط کنونی امر بسیار مهمی است که با دعوت مسئولین و مطالبه‌گری از آنان قابل پی گیری است.
دکتر عزیز جوانپور در گردهمایی برزگداشت مقام مهندس در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی با بیان این که دانشگاه با دانشجو و شور و نشاط آن زنده است، ادامه داد: انجمنهای علمی با برگزاری گردهمایی هایی با محوریت پژوهش سبب ترویج و گسترش فرهنگ پژوهش در دانشجویان میشود. هر ترم باید برگزاری سخنرانیهای علمی، گردهمایی و بازدیدهای علمی در دانشگاهها را مشاهده کنیم.

جوانپور با تاکید بر اهمیت مهندسی در سازندگی، شهرسازی و پروژه‌های زیرساختی تشریح کرد: با نادیده گرفتن جایگاه مهندسی در کشور، مشکلهای زیادی که در ساخت و سازها وجود دارد، رفع نخواهد شد.

وی با اشاره به رشته های متنوع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه افزود: در سه سال اخیر تحصیلات تکمیلی در زمینه رشته‌های فنی مهندسی تقویت شده و واحد ارومیه میتواند با داران بودن رشته های متنوع، نقش اساسی در تحول و سازندگی کشور و استان داشته باشد. ایشان با بیان این که ارومیه یکی از کلان شهرهای کشور است، عنوان کرد: در زمینه معماری و مبلمان شهری از استانداردهای مطلوب فاصله داریم و امیدواریم با تدبیروتفکر فارغ التحصیلان رشته های معماری یک تحول عظیم در این زمینه را شاهد باشیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان غربی هم با ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه بیان داشت: باید قدر این دوران را بدانید و بهره کافی را در زمینه فراگیری علم و دانش و خدمت بجامعه بدست آورید.

صادق هاشم زاده با تاکید بر این که بیکاری قشر تحصیل کرده یک معضل و مشکل بزرگ برای جامعه ماست، ادامه داد: باید از دوران دانشجویی استفاده کافی و زیرساختهای لازم برای اشتغالزایی را فراهم آورد. ضروری است در این راستا ارتباط سازمان نظام مهندسی و دانشگاه بیش تر شود.

هاشم زاده بیان کرد: دورنمای آینده شغلی دانشجوهای کنونی، بهترین کمک برای تحصیل و ساختن آینده ای روشن است.

وی با قدردانی از معاونت عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه مبنی بر ایجاد ارتباط دوسویه دانشگاه و سازمان نظام مهندسی اذعان کرد: دور ۷ هیئت مدیره فعالیت خود راشروع کرده و تفاهمنامه ای که با دانشگاه آزاد اسلامی بسته شد، یکی از مهمترین وظیفه های سازمان نظام مهندسی برای بالارفتن دانش فنی مهندسین است.

وی افزود: بستن این تفاهمنامه اقتضای این را دارد که از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رسیدن به هدفهای مهندسی و بالارفتن شاخص نظام مهندسی استان استفاده کرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی گفت: چیزی که مد نظر هیئت مدیره نطام مهندسی استان است،بیشتر شدن فعالیتهای آموزشی سازمان است که از سال نودوشش فعالیت خود را در این راستا بطور جدی پی گیری خواهد کرد

منبع: خبرگزاری آنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۵
1219 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0