برگزاری گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم مطرح کرد:

برگزاری گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری اولین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم آذرماه در قم خبر داد.

کد خبر: 960906001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ آذر ۹۶ - ۸:۰۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از برگزاری اولین گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در روزهای بیست و هشتم و بیست و نهم آذرماه در قم خبر داد.برگزاری گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان

برگزاری گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان

برگزاری گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان

برگزاری گردهمایی ملی اخلاق مهندسی  در صنعت ساختمان

امین مقومی، با اشاره به برگزاری گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان در شهر مقدس قم بیان داشت: این گردهمایی در روزهای ۳ شنبه و ۴ شنبه بیست و هشتم و بیست و نهم آذر ماه با حضور رؤسای سازمان‌ های نظام مهندسی ساختمان استان‌ ها، ریاست و اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، مدیران کل راه و شهرسازی استان‌ ها، معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی و ششصد نفر از مهندسین استان و استان‌ های دیگر در قم برگزار می گردد.
وی ادامه داد: در این گردهمایی وزیر راه و شهرسازی و هم چنین تعدادی از اساتید منتخب ملی و بین المللی در حوزه اخلاق مهندسی و هم چنین برخی از مقامات استانی و نماینده های مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم گفت: با تایید و موافقت وزارت راه و شهرسازی گواهی نامه حضور در این گردهمایی بعنوان گواهی دوره ارتقاء پایه برای مهندسین و کاردان‌ ها در رشته‌ های ۷ گانه مهندسی منظور خواهد شد.

برگزاری گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان


وی با اشاره به این که این گردهمایی در ۲ روز برگزار می‌ گردد، افزود: افتتاحیه گردهمایی ملی اخلاق مهندسی در صنعت ساختمان صبح روز۳ شنبه بیست و هشتم آذرماه در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار(عیه السلام) قم برگزار می گردد و در نوبت عصر ۳ شنبه و صبح روز ۴ شنبه بیست و نهم آذر ماه سمینار، میزگرد و کلاس ‌های آموزشی با موضوع اخلاق مهندسی با حضور اساتید برجسته ای هم چون دکتر بهنام تائبی استاد دانشگاه دلفت هلند و برخی دیگر از اساتید دانشگاه‌ های تهران، امیرکبیر، علم و صنعت، شهید بهشتی و خواجه نصیرالدین طوسی برگزار می‌ گردد.
مقومی، با تاکید بر این که این گردهمایی بصورت حضوری و مجازی برگزار می‌ گردد خاطر نشان ساخت: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و کاردان‌ ها میتوانند بصورت حضوری در این گردهمایی شرکت کنند و این امکان برای سایر مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ‌ها هم وجود دارد تا بصورت مجازی در این گردهمایی شرکت کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم تصریح کرد: ثبت نام بصورت الکترونیکی و در سایت رسمی گردهمایی امکان پذیر است و ثبت از اواخر هفته جاری تا پانزدهم آذرماه ادامه می ‌یابد و جزئیات در روزهای آینده اعلام می‌ گردد.
مقومی یاد آور شد: در روز۳ شنبه بیست و هشتم آذرماه نیز نشست، دویست و بیست و دو شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان و روسای استان ‌ها با حضور ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در قم برگزار می ‌گردد و در صورت انجام هماهنگی‌ های نهایی، اعضای شورای مرکزی با برخی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفتگو خواهند کرد.

منبع : قم نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی سوالات نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ آذر ۹۶
933 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0