برگزاری همایش تخصصی بین المللی در زمینه بهره وری آب و انرژی همایش تخصصی بین المللی

برگزاری همایش تخصصی بین المللی در زمینه بهره وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل

به پیشنهاد کمیسیون انرژی شورای مرکزی، سازمانهای نظام مهندسی ساختمان در استانهای خراسان رضوی و البرز در زمینه های بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان و موتورخانه ها و معرفی ویژگیهای ساختمان سبز به تحقیق و گرداوری کتاب میپردازند. این کمیسیون در نشست اخیر خود عملیاتی کردن بند های قطعنامه اجلاس بیست و یکم مرتبط با مصرف بهینه انرژی را در دستور کار قرار داد.

کد خبر: 970729002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۹ مهر ۹۷ - ۹:۰۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،به پیشنهاد کمیسیون انرژی شورای مرکزی، سازمانهای نظام مهندسی ساختمان در استانهای خراسان رضوی و البرز در زمینه های بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان و موتورخانه ها و معرفی ویژگیهای ساختمان سبز به تحقیق و گرداوری کتاب میپردازند. این کمیسیون در نشست اخیر خود عملیاتی کردن بند های قطعنامه اجلاس بیست و یکم مرتبط با مصرف بهینه انرژی را در دستور کار قرار داد.

برگزاری همایش تخصصی بین المللی در زمینه بهره وری آب و انرژی

برگزاری همایش تخصصی بین المللی در زمینه بهره وری آب و انرژی

برگزاری همایش تخصصی بین المللی  در زمینه بهره وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل

طبق مذاکرات این جلسه اصلاح و بازبینی مفاد مندرج در شناسنامه فنی و ملکی ساختمان در زمینه رده و برچسب انرژی ساختمان و جزییات فنی آن با استفاده از سیستمهای مدل سازی انرژی در اولویت قرار گرفت هم چنین بازنگری مباحث مقرّرات ملّی ساختمان با نگاه ویژه به ساخت ساختمان سبز، رده بندی انرژی و زیست محیطی ساختمان که در بند ۵ قطعنامه مورد تاکید قرار گرفته است، در این کمیسیون عنوان گردید تا با استفاده از دیدگاههای کارشناسی از سازمان و دانشگاهها جمع بندی و نهایی گردد.
بازیافت و بهینه سازی مصرف آب و انرژی، اصلاح الگوی صحیح مصرف منابع، بهره گیری از انرژیهای تجدید پذیر در طرحها و … که در بند سیزدهم قطعنامه یاد شده، آمده است از دیگر موارد  پیگیری کمیسیون انرژی شورای مرکزی اعلام گردیده است.


طاهری اصل _ ریاست کمیسیون انرژی، همچنین از  تعویق تاریخ برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی بهره وری آب و انرژی در ساختمان، صنعت و حمل و نقل به تاریخ بیست و هفتم تا سی ام دی ماه نود و هفت در استان اصفهان  خبر داد و گفت: در نظر است با موافقت شورای مرکزی یک سمینار تخصصی بین المللی با همین موضوع در کنار نمایشگاه یاد شده برگزار شود.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي عمران-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مهر ۹۷
1568 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0