برگزاری نخستین گردهمایی ملی کشاورزی قراردادی احمدرضا بخشی

برگزاری نخستین گردهمایی ملی کشاورزی قراردادی

نخستین گردهمایی ملی کشاورزی قراردادی با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در بیست و پنجم و بیست و ششم تیرماه سال جاری برگزار می گردد.

کد خبر: 980312009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ خرداد ۹۸ - ۱۲:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نخستین گردهمایی ملی کشاورزی قراردادی با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در بیست و پنجم و بیست و ششم تیرماه سال جاری برگزار می گردد.

برگزاری نخستین گردهمایی ملی کشاورزی قراردادی

برگزاری نخستین گردهمایی ملی کشاورزی قراردادی

نخستین گردهمایی ملی کشاورزی  قراردادی برگزار می گردد

احمدرضا بخشی، دبیر اجرایی همایش در گفتگویی اختصاصی بیام داشت: نخستین گردهمایی ملی کشاورزی قراردادی با هدف تببین نقش و جایگاه مناسبات قراردادی در شکل گیری، ساماندهی و مدیریت زنجیره‌های تامین با پیام کشاورزی قراردادی، کارآفرینی و توسعه اقتصاد ملی در تاریخ بیست و پنجم و بیست و ششم تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: در راستای ابلاغیه وزیر محترم جهاد کشاورزی و تبیین جایگاه و نقش کشاورزی قراردادی در زنجیره های تولید این رویداد تخصصی با حضور وزیر جهاد کشاورزی، معاونان وزیر جهاد کشاورزی، سازمان مرکزی تعاون روستایی، اتاق اصناف ایران، کمیسیون کشاورزی مجلس مدیران کل و روسای سازمانهای مستقل و فعالان و نخبگان کشاورزی بخش خصوصی و دولتی برگزار می شود.
دبیر اجرایی همایش کشاورزی قراردادی تصریح کرد: برنامه های جانبی گردهمایی مورد نظر شامل پنلهای تخصصی، کارگاه آموزشی و هم‌چنین سخنرانی سخنرانان تخصصی پیش بینی شده است.

برگزاری نخستین گردهمایی ملی کشاورزی قراردادی

بخشی خاطر نشان ساخت: جلسات BTB و تجلیل از شرکتهای موفق در حوزه ی کشاورزی قراردادی از دیگر برنامه های گردهمایی خواهد بود.
بخشی با عنوان این که در روزهای آتی از پوستر گردهمایی رونمایی می شود، اظهار امیدواری کرد خروجی گردهمایی منجر به ایجاد چارت جامع قراردادهای بخش کشاورزی در زمینه داخلی و خارجی شود.

منبع: شعار سال

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ خرداد ۹۸
649 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0