تفاهم نامه همکاری فیمابین مدیریت امور اراضی و سازمان نمایشگاه بین المللی

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات استراتژیک کشاورزی و صنایع وابسته ایران

نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات استراتژیک کشاورزی و صنایع وابسته ایران و کشورهای CIS برگزار می شود.

کد خبر: 960412009 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۲ تیر ۹۶ - ۱۲:۲۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی کشاورزی بوشهر نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات استراتژیک کشاورزی و صنایع وابسته ایران و کشورهای CIS برگزار می شود.برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات استراتژیک کشاورزی

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات استراتژیک کشاورزی

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات استراتژیک کشاورزی

برگزاری نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات استراتژیک کشاورزی

 

بنابر این گزارش، این نمایشگاه از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۰ مرداد در مرکز نمایشگاه های بین المللی منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.
نخستین نمایشگاه بین المللی محصولات استراتژیک و صنایع وابسته با هدف ارائه آخرین دستاوردهای حوزه کشاورزی و محصولات غذایی و صنایع وابسته و ایجاد تعامل و بازاریابی محصولات و خدمات مرتبط و تبادل تجربیات و گسترش روابط تجاری میان شرکت های استانی، کشوری و بین المللی دایر می شود.
براین اساس، شرکت های معتبر کشوری و استانی در زمینه تولید محصولات کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع تبدیلی کشاورزی ساخت ماشین آلات و تجهیزات، تولید مواد اولیه حوزه دام و طیور، صنایع بسته بندی، شرکت های خدمات مشاوره و … در کنار چندین شرکت مهم خارجی از حوزه CIS در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و به ارائه آخرین دستاوردهای خود خواهند پرداخت.


علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۷-۳۳۲۶۱۰۴۶-۰۱۳ و ۳۳۲۲۵۷۳۶ تماس حاصل نموده و یا به وب سایت رسمی مرکز اموزش بازرگانی استان گیلان www.gilan-btc.ir مراجعه نمایند.

منبع: سازمان نظام مهندسی کشاورزی بوشهر

 

پاسخنامه آزمون نظام مهندسی ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ تیر ۹۶
1147 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0