برگزاری اولین گردهمایی سازه هاي فضاکار در استان بوشهر ریاست سازمان مديريت و برنامه ريزي استان بوشهر

برگزاری اولین گردهمایی سازه هاي فضاکار در استان بوشهر

اولین گردهمایی سازه هاي فضاکار روز پنج شنبه با حضور شهرداران، دهياران، اعضاي نظام مهندسي و مسئولان استان بوشهر برگزار گردید.

کد خبر: 970901012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱ آذر ۹۷ - ۳:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اولین گردهمایی سازه هاي فضاکار روز پنج شنبه با حضور شهرداران، دهياران، اعضاي نظام مهندسي و مسئولان استان بوشهر برگزار گردید.

برگزاری اولین گردهمایی سازه هاي فضاکار در استان بوشهر

برگزاری اولین گردهمایی سازه هاي فضاکار در استان بوشهر

اولین گردهمایی سازه هاي فضاکار در استان  بوشهر برگزار گردید.

ریاست سازمان مديريت و برنامه ريزي استان بوشهر بیان کرد:

ارتقاي دانش فني و آشنايي نظام فني و اجرايي اين استان با فناوريهاي نوين در صنعت ساخت پروژه هاي عمراني از مهم ترين هدفهاي برگزاري اين گردهمایی هاست.

رضا عوض پور گفت:

سالانه از منابع مختلف ملي و استاني بيش از دوازده هزار ميليارد ريال اعتبار وارد استان بوشهر و بخشي از اين اعتبارات در صنعت ساخت ابنيه و ساختمان استفاده مي گردد.

وی گفت:

باتوجه به ورود اين حجم از اعتبارات ميطلبد دانش جامعه مهندسي، شهرداران، دهياران و عوامل فني و اجرايي اين استان را به روز و آنها با روند تکنولوژيک تحولات در صنعت ساخت آشنا گردند.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان بوشهر ادامه داد:

سازه هاي فضاکار بحث جديدي است که از نظر زيبايي منظر و چشم انداز و کيفيت، سبکي مصالح، انعطاف پذيري در ساخت سازه ها، قابليت جابجايي، طول عمر و سرعت بيش تر انجام کار ازجمله فاکتورهاي مهم آنست که ميتوان از اين سازه ها بيش از آن چه اتفاق افتاده در پروژه هاي عمراني استفاده کرد.
وی یاد آور شد:

تلاش ميشود جامعه مهندسي و مسئولان اجرايي استان بوشهر در بخش پروژه هاي عمراني با مباني و رويکردهاي سازه هاي فضاکار آشنا و در قدم دوم از اين دانش در ساخت پروژه هاي عمراني در فضاهاي عمومي استفاده گردد.

عوض پور اضافه کرد:

طبق برنامه ريزي هاي انجام شده امروز اساسنامه انجمن سازه هاي فضاکار در استان بوشهر نهايي و مابقي کار با کمک نظام فني و مهندسي استان بوشهر به سرانجام ميرسد.

معاون امور عمراني استانداري بوشهر افزود:

حلقه گمشده نظام اداري در بخش فني و مهندسي برگزاري چنين گردهمایی هاي علمي است که براي به روز کردن دانش فني جامعه مهندسي و مديران عمراني استان ضروري است.

برگزاری اولین گردهمایی سازه هاي فضاکار در استان بوشهر

مهرداد ستوده تصریح کرد:

امروز ديگر زمان آزمون و خطا نيست و بايد پروژه ها و طرحهاي عمراني طبق برنامه هاي علمي در استان بوشهر پيگيري گردد.
ستوده :

با تاکيد بر اهميت داشتن خلاقيت و انجام کار شاخص توسط مديران اجرايي، اظهار داشت: مديران با استفاده از خلاقيت خود ميتوانند کارهاي ماندگاري انجام دهند.
وی:

در مورد سازه هاي فضاکار در استان بوشهر بیان داشت:

اين استان ميتواند با استفاده از معماري سنتي در کنار سازه هاي فضا کار اين معماري اصيل را هم چنان در ساخت و سازها حفظ و بعنوان يک جاذبه بکار ببرد.
معاون امور عمراني استانداري بوشهر گفت:

امروز بايد معماري سنتي استان را در قالب سازه هاي فضاکار بگونه اي ديگر به گردشگران معرفي کرد و نبايد اين معماري اصيل با گذر زمان به فراموشي سپرده شود.
وی خاطر نشان کرد:

امسال بیست و چهار روستاي گردشگري و ۳ شهر بوشهر، کنگان و گناوه براي توسعه گردشگري انتخاب شده است که ميتوان با طراحي سازه هاي مناسب با استفاده از معماري سنتي و نوين کار ويژه اي براي جذب هرچه بيش تر گردشگران انجام داد.

ستوده بر لزوم استفاده از علم روز در کنار هنر و معماري سنتي براي معرفي استان تاکيد کرد.

برگزاری اولین گردهمایی سازه هاي فضاکار در استان بوشهر

منبع : خبرگزاری آریا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی-طراحی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آذر ۹۷
990 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0