برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار   ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از بانوان همکار بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)

 ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در آئین تقدیر از بانوان همکار سازمان در اظهاراتی با اشاره به جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) بیان کرد: بدون تردید انتخاب چنین روزی بعنوان روز زن بمعنای انتخاب زیبا‌ترین، متعالی ترین و مقدس ‌‌ترین الگو برای زنان مسلمان و زنان همه جهان است.

کد خبر: 961223006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶ - ۱۰:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در آئین تقدیر از بانوان همکار سازمان در اظهاراتی با اشاره به جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) بیان کرد: بدون تردید انتخاب چنین روزی بعنوان روز زن بمعنای انتخاب زیبا‌ترین، متعالی ترین و مقدس ‌‌ترین الگو برای زنان مسلمان و زنان همه جهان است.

برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار 

برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار

برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از بانوان همکار بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)

آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران از بانوان همکار بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله) برگزار گردید
سیف الله علی نیا گفت: حضرت فاطمه (سلام الله) با الهام گرفتن از مکتب پیامبر (صل الله) ،فرزندان بزرگی همانند امام حسن (علیه السلام) و امام حسین (علیه السلام) و حضرت زینب (سلام الله) را تحویل بشریت داده است.
وی با اشاره به جایگاه بانوان در خانواده و اجتماع ، ادامه داد: زنان ایرانی امروز از نقشهای اثرگذاری در حوزه های اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی کشور دارند و این موضوع در کنار نقش آنها در حفظ و تحکیم بنیان خانواده ، بمراتب مسئولیت بانوان را سنگین نموده است اما صبوری و استقامت که ویژگی ذاتی این قشر میباشد سبب شده که به نحو شایسته بر مسئولیتها و وظایف فائق آیند.
علی نیا با اشاره به رویکرد سازمان در حفظ سرمایه های انسانی، مطرح کرد: پرسنل ساعی و زحمت کش سرمایه های انسانی سازمان هستند که نقش بسزایی در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان دارند که تعهد و مسئولیت پذیری بانوان همکار در این راستا قابل ستایش است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران تصریح کرد: از اهتمام و تلاش یکایک همکاران بویژه بانوان همکار سازمان که با توجه به نقش و جایگاهی که در خانواده دارند، امور سازمان را در نهایت تعهد و سلامت به انجام میرسانند سپاسگزارم.

برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار

در ادامه این آئین ؛ سودابه مهری نایب رئیس اول سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله) و روز زن، به رویکرد پیامبر اسلام در حضور بانوان در جامعه اشاره کرد و گفت: ماجرای سپردن باغ فدک به حضرت فاطمه (سلام الله) توسط پیامبر (ُصل الله)، بیانگر رویکرد آن حضرت در حضور پررنگ و موثر بانوان در جامعه دارد.
مهری خاطر نشان کرد: زنان ایرانی امروز از یک فرهیختگی بالایی برخوردار هستند که منجر شده نقش انها را در جامعه بسیار پررنگ و فعال گردد که امیدواریم با توجه به جامعه مرد سالار حاضر ، فرصتهایی برای بانوان ایجاد شود تا توانمندیها و شایستگیهای این قشر به منصه ظهور بنشیند.
وی، با اشاره بر مسئولیت پذیری بانوان همکار یاد آور شد: هر زمانیکه اموری به خانمها واگذار گردید در بهترین زمان و بالاترین کیفیت انجام شد .

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ اسفند ۹۶
725 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0