برگزاری سمینار طراحی مدل کسب و کار پایدار برگزاری سمینار

برگزاری سمینار طراحی مدل کسب و کار پایدار

در این سمینار، مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بهمراه جمعی از اعضای سازمانهای نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و معدن با تازه ترین شیوه های ابداع و نوآوری در زمینه های شغلی با درآمد مناسب و پایدار آشنا شدند.

کد خبر: 971209009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ اسفند ۹۷ - ۴:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در این سمینار، مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بهمراه جمعی از اعضای سازمانهای نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و معدن با تازه ترین شیوه های ابداع و نوآوری در زمینه های شغلی با درآمد مناسب و پایدار آشنا شدند.
در این سمینار، پروفسور سید صدرالدین نجاتی گیلانی به تفصیل در مورد طراحی مدل کسب و کار پایدار سخنرانی کرد و به پرسش های حاضران جواب داد.

برگزاری سمینار طراحی مدل کسب و کار پایدار

برگزاری سمینار طراحی مدل کسب و کار پایدار

سمینار طراحی مدل کسب و کار پایدار،  روز ۳ شنبه ۷ اسفند در یزد برگزار گردید.

به گفته نجاتی، در حالی که قیمت خودرو در کشورهای مترقی فقط هفت درصد بالاتر از مجموع قیمت مواد اولیه تشکیل دهنده آن است، در ایران این رقم از صد و هفتاد درصد نیز فراتر رفته است که این روند ناشی از ضعف سیاست‌گذاری‌های اقتصادی ماست.
نجاتی ادامه داد: در یک مدل موفق کسب و کار باید بازار هدف مشخص گردد و بدانیم چه نیاز مهمی از مشتری را برآورده میکنیم‌ و آن را از چه طریق انجام خواهیم داد. ناطق با ارائه یک مدل جدید از کسب و کار پایدار خواستار توجه مهندسان به این شیوه های نوین شد.
در شروع سمینار، سالاری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به برنامه‌های هفته مهندسی، قدردانی کردن از مهندسان را توجه و سپاس در قبال لطف الهی و زیبایی زندگی توصیف کرد و گفت تکیه بر نوآوریها و فناوریهای نوین و پدید آوردن شهرهای آباد، تنها با ساخت و ساز فنی و تخصصی ممکن میشود.
به گفته سالاری، مهندسان بطور پیوسته در معرض ارزشیابی و نقد و بررسی هستند، چرا که در همه عرصه‌ها حضورشان ضروری است.

برگزاری سمینار طراحی مدل کسب و کار پایدار

وی خاطر نشان ساخت: مهندسان باید بر اقتصاد مهندسی مسلط باشند و روشهای مذاکره و مشتری مداری را بدانند تا بتوانند در شغل خود موفق باشند.
به گفته رییس سازمان، در بودجه سال نود و هشت سازمان اعتبارات آموزش و فرهنگ‌سازی گسترش یافته و آن چه باقی می‌ ماند، استقبال خوب مهندسان برای بهره گیری از این فضای مساعد است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی ترافیکpdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۹۷
520 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0