برگزاری گردهمایی آموزشی مبحث چهارده مقررات ملی ساختمان بررسی تغییرات جدید مبحث چهارده مقررات ملی ساختمان

برگزاری گردهمایی آموزشی مبحث چهارده مقررات ملی ساختمان

گردهمایی آموزشی مبحث چهارده مقررات ملی ساختمان بمنظور بررسی تغییرات جدید این مبحث روز 2 شنبه بیست و چهارم اردی بهشت نود و هفت در محل ساختمان آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردید.

کد خبر: 970230019 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۷ - ۴:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز،گردهمایی آموزشی مبحث چهارده مقررات ملی ساختمان بمنظور بررسی تغییرات جدید این مبحث روز ۲ شنبه بیست و چهارم اردی بهشت نود و هفت در محل ساختمان آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردید.

برگزاری گردهمایی آموزشی مبحث چهارده مقررات ملی ساختمان

برگزاری گردهمایی آموزشی مبحث چهارده مقررات ملی ساختمان

گردهمایی آموزشی مبحث چهارده مقررات ملی  ساختمان برگزار گردید

در این گردهمایی، محمدحسین کاشانی حصار، عضو کمیته های تخصصی تدوین مباحث چهارده و شانزده مقررات ملی ساختمان به تشریح آخرین تغییرات مبحث چهارده مقررات ملی پرداخت.
هم چنین در این گردهمایی، اویسی – عضو مکانیک هیات مدیره سازمان در سخنانی ضمن تشکر از مهندس کاشانی برای ارتقا دانش و آگاهی مهندسان مکانیک با اشاره بموضوعات اخیر پیرامون سازمان، همدلی و همکاری نزدیک مهندسان را سبب موفقیت در گذر از موانع پیش رو دانست.
اویسی با اشاره به مصوبات هیات مدیره سازمان در مورد رشته تاسیسات مکانیکی و در نوبت بودن این مصوبات برای طرح در هیات ۴ نفره ابراز امیدواری کرد با مشخص شدن اختلاف نظرهای موجود در نحوه فعالیت سازمان و برگزاری مجدد نشست های هیات ۴ نفره به زودی شاهد کسب نتایج مطلوب در این مورد باشیم.

برگزاری گردهمایی آموزشی مبحث چهارده مقررات ملی ساختمان

وی هم چنین عدم اجازه برای تغییر تعرفه خدمات مهندسی، هم تراز با تورم در سال نود و هفت را از نکات ابهام و سوال دانست که فقط در مورد صنف مهندسان ساختمان اعمال شده است در صورتیکه همه صنوف به تناسب مشمول افزایش دستمزد شده اند.
اویسی این امر را سبب تضعیف حرفه مهندسی دانست و بر ضرورت بازنگری در این امر تاکید کرد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

همه آنچه که باید درباره آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی بدانیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ اردیبهشت ۹۷
671 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0