برگزاری دوره آموزشی آشنایی با آزمایشات کنترل کیفی بتن برگزاری دوره آموزشی

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با آزمایشات کنترل کیفی بتن و تفسیر نتایج آزمایشگاهی

باتوجه به اهمیت و گسترش چشمگیر استفاده از بتن و کاربرد روز افزون آن در پروژه های عمرانی و حوزه ساخت و ساز، دوره آموزشی آشنایی با آزمایشات کنترل کیفی بتن و تفسیر نتایج آزمایشگاهی با هدف بهبود کیفیت اجرای بتن با تلاش واحد آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار گردید.

کد خبر: 980204013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸ - ۵:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،باتوجه به اهمیت و گسترش چشمگیر استفاده از بتن و کاربرد روز افزون آن در پروژه های عمرانی و حوزه ساخت و ساز، دوره آموزشی آشنایی با آزمایشات کنترل کیفی بتن و تفسیر نتایج آزمایشگاهی با هدف بهبود کیفیت اجرای بتن با تلاش واحد آموزش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار گردید.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با آزمایشات کنترل کیفی بتن

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با آزمایشات کنترل کیفی بتن

دوره آموزشی آشنایی با آزمایشات کنترل  کیفی بتن و تفسیر نتایج آزمایشگاهی برگزار گردید

در این دوره، که بمدت ۲ روز در محل سالن كنفرانس سازمان مدیریت و برنامه ريزي استان برگزار گردید، تعداد پنجاه و پنج نفر از کارشناسان دستگاه‌های اجرایی، مشاوران، پیمانکاران، انبوه سازان و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد شرکت کردند و با دستور العملهای استاندارد و تفسیر نتایج آن آشنا شدند.
خانم مشكوه، مسئول آموزش سازمان با اشاره به اهمیت برگزاری این کلاس ها، عنوان داشت: این دوره ها جهت آشنایی مهندسان با آزمایشهاي لازم روی بتن که شامل آزمایش قبل از بتن ریزی و بعد از اجرا است، برگزار گردید.
مشکوه، بر بازآموزی دوره ها و آموختن اطلاعات جدید برای مجریان ساختمان تأکید کرد و گفت: مجریان ساختمان باید به علم روز آشنا باشند تا ساخت و سازها با کیفیت و خوب اجرا گردد.

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با آزمایشات کنترل کیفی بتن

قابل ذكر است، طبق مصوبه كارگروه آموزش و ترويج نظام فني اجرايي شوراي فني استان، شركت در دوره مذكور براي شركت كنندگان دستگاه هاي دولتي داراي امتياز محسوب مي شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اردیبهشت ۹۸
518 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0