برگزاری کنفرانس خبری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

برگزاری کنفرانس خبری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در نخستین روز از هفته مهندسی

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: شفافیت امور و قابلیت سازی از رویکردهای مهم سال نود و هشت سازمان است.

کد خبر: 971205004 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ - ۹:۰۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: شفافیت امور و قابلیت سازی از رویکردهای مهم سال نود و هشت سازمان است.

برگزاری کنفرانس خبری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

برگزاری کنفرانس خبری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

کنفرانس خبری در سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان یزد در نخستین روز از هفته مهندسی برگزار شد

مهدی سالاری در جلسه خبری بمناسبت شروع هفته مهندس که با حضور ۴۰ خبرنگار در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار گردید، گفت: ما معتقد هستیم آن چه که ریاست سازمان نظام مهندسی میداند بقیه مهندسین عضو سازمان هم باید بدانند و در همین راستا تمامی نشست های هیات مدیره را به طور کامل تصویربرداری و روی سایت سازمان اطلاع رسانی میکنیم.
سالاری ادامه داد: در راستای بالابردن خدمات سازمان نظام مهندسی با افزایش بودجه آموزشی برنامه آموزش کارکنان، مالکین، مهندسین و شهرسازان را داریم.
به گفته سالاری، در برنامه آموزش مالکین، مطالباتی که حق آن ها در رابطه با کارمهندسین و ناظرین است، آموزش داده میشود و برای مهندسین آموزش های لازم جهت ارتقائ پایه و برای شهرسازان نیز آموزش های لازم جهت اجرا شدن نقشه های واقعی ساختمانها ارائه می گردد.
سالاری، با اشاره به این که تعرفه نظام مهندسی در ارتباط مستقیم با میزان ارائه خدمات به مردم کاهش یا رشد خواهد داشت، گفت: ساختار سازمان بزودی اصلاح می گردد و شاهد تغییرات اساسی در ارائه خدمات به مردم و فرایندهای نظام مهندسی خواهیم بود.
وی تصریح کرد: جهت بهبود ساخت و ساز و افزایش عمر مفید ساختمان ها با توجه به شرایط فعلی، لزوم آشنایی مردم با خدمات سازمان نظام مهندسی بیش از پیش، احساس میشود و مهندسین وظیفه دارند با خدمات مهندسی خوب به سازندگان، نظارت و معرفی و استفاده از مصالح استاندارد در ساختمان ها عمر مفید ساختمان را در استان افزایش دهند.


وی افزود: بخاطر پایین بودن هزینه ساخت و ساز غیرمجاز و بالا بودن هزینه های ساخت و ساز مجاز، تخلفات ساختمانی در استان یزد رو به افزایش بوده که امیدوار هستیم دستگاههای ذیربط رویکردهای مناسب را در دستورکار خود قرار دهند تا ساخت و سازهای اصولی در استان یزد با مقاومت و عمر مفید بالا داشته باشیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به خستگی مردم از ضعف طراحیها، عنوان کرد: خیلی از طرحها کار سازمان نظام مهندسی و مهندسین نیست. این طرحها هم شهر را نازیبا میکند و هم هزینه احداث را بالا می برد. در صورتیکه اگر طرحها توسط طراحهای حرفه ای طراحی گردد، هیچ‌کدام از این مشکلات را نخواهیم داشت.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۷
531 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0