برگزاری گردهمایی مجریان و شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی

برگزاری گردهمایی مجریان و شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی

در گردهمایی مجریان و سازندگان ذی صلاح ساختمان و شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی که با حضور اعضای هیأت مدیره، مهندسان مجری و شرکتهای خدمات آزمایشگاهی استان خراسان شمالی برگزار شد

کد خبر: 971020011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ دی ۹۷ - ۴:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین یوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در گردهمایی مجریان و سازندگان ذی صلاح ساختمان و شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی که با حضور اعضای هیأت مدیره، مهندسان مجری و شرکتهای خدمات آزمایشگاهی استان خراسان شمالی برگزار شد

برگزاری گردهمایی مجریان و شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی

برگزاری گردهمایی مجریان و شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی

گردهمایی مجریان و شرکتهای  خدمات فنی آزمایشگاهی برگزار شد.

رمضانی _ ریاست سازمان نظام مهندسی استان خراسان شمالی در این گردهمایی بیان کرد: در حال حاضر فقط بیست درصد از ساخت و سازها توسط متخصصان انجام میشود و برای خارج شدن از این وضعیت باید مجریان به وظایف قانونی خود عمل کنند تا خدمات واقعی به مردم ارائه شود.
رمضانی گفت: جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان و سرمایه گذاران، سازمان نظام مهندسی در نظر دارد عملکرد مجریان را از حیث رعایت ضوابط و مقررات ملی ساختمان، نظارت و کنترل کند.
ریاست سازمان استان ادامه داد: در صورت حضور مجریان در محل پروژه ها و احساس مسئولیت در قبال وظایف خود، سازمان نظام مهندسی به حمایت خود ادامه میدهد تا مهندسان بعنوان شغل اصلی و تمام وقت در این زمینه فعالیت و جایگاه واقعی خود را پیدا کنند، و اجرای ساختمان را حرفه خود بدانند.
وی تصریح کرد: اگر دغدغه جامعه مهندسی فقط مسائل صنفی نباشد و مسائل زیستی نسل آینده، رفاه و اقتصاد مردم باشد بطور حتم مردم نیز به جامعه مهندسان اعتماد خواهند کرد.
رمضانی با عنوان این که در حال حاضر سیصد پروژه در استان مجری دارد، گفت: حدود سیصد هزار متر مربع پروژه در استان مشمول طرح مجری هستند که باید مهندسان امانت دار خوبی باشند تا مردم به آن ها بیش تر اعتماد کنند.

برگزاری گردهمایی مجریان و شرکتهای خدمات فنی آزمایشگاهی

وی اظهار داشت: توجه به مصرف بهینه انرژی بزرگ ترین و مهم ترین مولفه ای که امروزه دغدغه مردم، تولید کنندگان، مهندسان و مسئولان در صنعت ساخت و ساز است باید مورد توجه مجریان قرار گیرد و رعایت اخلاق حرفه ای در دل همه این مصادیق قرار دارد.
عضو هیات رئیسه شورای مرکزی استان در ادامه گفت: مجریان ساختمان باید مستند سازی را در دستور کار خود قرار دهند و شناسنامه فنی و ملکی را جدی بگیرند تا روزی فرا برسد که ارزشگذاری قیمت مسکن با نام تولیدکنندکان و شرکتهای مهندسی در کنار سایر مؤلفه ها اعتبار بگیرد.
در این گردهمایی، نمایندگان مهندسان مجری و نماینده شرکتهای خدمات آزمایشگاهی گزارشی از عملکرد مجریان و شرکت های خدمات آزمایشگاهی ارائه کردند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ دی ۹۷
662 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0