برگزاری گردهمایی مهندسان عمران روز پنج شنبه هجدهم بهمن نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد:

برگزاری گردهمایی مهندسان عمران روز پنج شنبه هجدهم بهمن

حسین نعمتیان از برگزاری گردهمایی استانی مهندسان عمران در روز پنج شنبه هجدهم بهمن ماه در سالن اریکه آریایی آمل خبر داد.

کد خبر: 971113011 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ بهمن ۹۷ - ۲:۲۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،حسین نعمتیان از برگزاری گردهمایی استانی مهندسان عمران در روز پنج شنبه هجدهم بهمن ماه در سالن اریکه آریایی آمل خبر داد.

برگزاری گردهمایی مهندسان عمران روز پنج شنبه هجدهم بهمن

برگزاری گردهمایی مهندسان عمران روز پنج شنبه هجدهم بهمن

برگزاری گردهمایی مهندسان عمران روز  پنج شنبه هجدهم بهمن

وی ادامه داد: کلید اصلی مقابله با بلایای طبیعی از جمله زمین لرزه به کار گیری ظرفیت مهندسی عمران و الزامات و مبانی این علم در کشور است. از این رو چهارمین گردهمایی تخصصی مهندسان عمران روز پنج شنبه هجدهم بهمن از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در سالن اریکه آریایی آمل برگزار می گردد.
وی تصریح کرد: موضوع این گردهمایی نکات کاربردی در طراحی و اجرای دیافراگم (سقف) ساختمانها، سقفهای مجوف (وافل) و سقفهای عرشه فولادی خواهد بود.
رئیس گروه تخصصی عمران سازمان استان در مورد زمان و نحوه ثبت نام در گردهمایی یاد آور شد: ثبت نام گردهمایی از روز شنبه سیزدهم بهمن شروع و تا روز ۳ شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت و علاقه مندان جهت شرکت در این گردهمایی علمی با مراجعه به سایت سازمان و تکمیل فرم ثبت نام یا با مراجعه حضوری به دفاتر نمایندگی شهر خود در این گردهمایی حضور یابند.

برگزاری گردهمایی مهندسان عمران روز پنج شنبه هجدهم بهمن

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی محاسبات عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ بهمن ۹۷
617 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0