برگزاري دوره آموزشي-توجيهي عمومي قبول شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسي دوره آموزشي-توجيهي

برگزاري دوره آموزشي-توجيهي عمومي قبول شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسي

دوره آموزشي توجيهي عمومي قبول شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسي جمعه چهارن آبانماه نود و هفت در محل دانشگاه جامع علمي كاربردي شهرداريها برگزار گردید.

کد خبر: 970809024 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۴:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، دوره آموزشي توجيهي عمومي قبول شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسي جمعه چهارن آبانماه نود و هفت در محل دانشگاه جامع علمي كاربردي شهرداريها برگزار گردید.

برگزاري دوره آموزشي-توجيهي عمومي قبول شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسي

برگزاري دوره آموزشي-توجيهي عمومي قبول شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسي

برگزاري دوره آموزشي-توجيهي عمومي قبول شدگان آزمون  ورود به حرفه مهندسي

در اين سمينار يك روزه اساتيد مطالبي را در مورد حوادث در كارگاههاي ساختماني، بيمه هاي مسئوليت مدني و گزارش نويسي، الزامات حقوقي و مستندات قانوني، بررسي پرونده هاي انتظامي، طراحي و ايمني دودكشهاي ساختماني و موارد حقوقي مرتبط با ساخت و سازهاي شهري تشريح كردند.

محمد رضا مهردوست معاون پذيرش، آموزش و پژوهش سازمان افزود:

واحد آموزش سازمان برنامه ريزي هدفمندي را در سال نود و هفت در نظر دارد كه اهم آن شامل تاكيد بر برگزاري دوره هاي آموزشي مقررات ملي ساختمان، بهره گيري از آموزش مجازي، فروش الكترونيكي كتب مقررات ملي و استفاده از آپ موبايلي به جهت تسهيل امور ثبت نام در سمینارها، گردهمایی ها و اطلاع رساني دانست.

مهردوست:

با اشاره به اين كه سپري كردن دوره بیست و چهار ساعته فرآيند جوشكاري براي مهندسان عمران الزامي است، گفت: جهت دريافت صلاحيت نظارت، گذراندن دوره توجيهي عمومي و تخصصي و جهت دريافت صلاحيت اجرا نياز به سپري كردن دوره هفتاد و شش ساعته كارورزي اجرا الزامي است

در ادامه نشست، اعضاي هيات مديره دوره هشتم در آیین، حضور يافته و محمد حسين شركا نماينده منتخبين هيات مديره ضمن تسليت ايام سوگواري اربعين حسيني به حاضران و تبريك قبولي مهندسان جديد در آزمون ورود به حرفه مهندسي، آشنايي نسبت به شرح وظايفشان را وظيفه اصلي آنها دانست.
شرکا با تشريح چشم انداز سازمان در دوره هشتم هيات مديره تصریح کرد: بازآفريني حيثيت حرفه اي مهندسي ساختمان بر پايه ساختاري بالنده و شفاف، در سازماني پويا و هماهنگ و نظام يافته در سراسر استان خراسان رضوي را دنبال ميكنيم.

برگزاري دوره آموزشي-توجيهي عمومي قبول شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسي

وی، شش راهبرد را در اين راستا نام برد، شرکا اين راهبردها چنين عنوان کرد:

گرداوری و پياده سازي سيستم مديريت سازماني پايدار، پياده سازي ساختار و مباني مديريت مشاركتي-تفويضي در کلیه اركان سازمانها به ازاي تصدي گري متمركز و انبوه، تكريم جايگاه حرفه اي و حيثيت سنتي مهندسين و يكايك اعضاي سازمان طبق مباني و اصول حرفه مندي، اهتمام در جهت پايداري شهرها و ساختمانهايي كه با حفظ ريشه هاي هويتي گذشته با بهره مندي از آخرين دستاوردهاي دانش و فن آوري به نگاه آينده، توانمندسازي جامعه جوان مهندس بعنوان سرمايه هاي آينده مهندسي استان و بسترسازي حضور حرفه اي ايشان براي فرداي اين سرزمين و گرداوری مباني و فعال نمودن بسترهاي موثر مطلوب، مفيد و توانمند در ارائه خدمات فرهنگي رفاهي به همه خانواده بزرگ مهندسي ساختمان استان.

نماينده هيات مديره دوره هشتم، به روز رساني علم و دانش را به حاضران يادآور شد و گفت: فقط با ارايه خدمت صادقانه، فني و رعايت اخلاق حرفه اي ميتوانند جايگاه مناسب و حرفه اي براي خود كسب كنند.

در خاتمه آیین نيز متن سوگندنامه مهندسان قرائت شد.

قابل ذكر است در اين دوره چهارصد نفر شركت داشتند.

منبع : سازمان نظام مهندسیساختمان استان خراسان رضوی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
1306 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0