برگزاری آیین اعطای اعتبارنامه اعضای منتخب هیات مدیره دوره چهارم سازمان آیین اعطای اعتبارنامه

برگزاری آیین اعطای اعتبارنامه اعضای منتخب هیات مدیره دوره چهارم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

در آیینی که روز شنبه پنجم آبان ماه نود و هفت در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار گردید، اعتبار نامه هیات مدیره دوره چهارم سازمان به ایشان اعطا گردید.

کد خبر: 970809020 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۴:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در آیینی که روز شنبه پنجم آبان ماه نود و هفت در محل سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار گردید، اعتبار نامه هیات مدیره دوره چهارم سازمان به ایشان اعطا گردید.

برگزاری آیین اعطای اعتبارنامه اعضای منتخب هیات مدیره دوره چهارم سازمان

برگزاری آیین اعطای اعتبارنامه اعضای منتخب هیات مدیره دوره چهارم سازمان

آیین اعطای اعتبارنامه اعضای منتخب هیات مدیره  دوره چهارم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردید.

در این آیین که با حضور شیبانی اصل _ مدیرکل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی، رضایی _ مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز، اسکندری _ مدیر کل دفتر فنی استانداری البرز و جمعی از مدیران و متخبان استان بمنظور اعطای اعتبارنامه اعضای هیات مدیره دوره چهارم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز برگزار گردید، در آغاز، مدیرکل راه و شهرسازی البرز، ضمن خیر مقدم به میهمانان، گزارشی از روند برگزاری انتخابات ارایه داد.

وی، برگزاری نخستین انتخابات الکترونیک استان البرز را یک اقدام شایسته عنوان کرد:

که سبب افزایش آرامش و سلامت انتخابات رضایی از هیات مدیره دوره سوم سازمان برای همکاری نزدیک و شایسته با اداره کل راه و شهرسازی تقدیر و تشکر نمود و برای هیات مدیره جدید سازمان نیز در مسیر انجام وظایف محوله آرزوی توفیق کرد.
مدیرکل دفتر فنی استانداری البرز:

نیز در اظهاراتی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات که توانستند انتخاباتی همراه با سلامت را برگزار کنند تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد اعضای هیات مدیره دوره چهارم سازمان بتوانند با همکاری سایر نهادها و ارگان های مسوول استان منشا ثمرات خیر برای استان شوند.
منوچهر شیبانی اصل نیز در اظهاراتی با اشاره به تفاوتهای این انتخابات با دوره های قبل، رعایت اصل ممانعت از تعارض منافع و ترتیباتی که برای اجرای انتخابات در این دوره اندیشیده شده بود را سبب به دست آمدن نتایج مثبتی برای سازمان دانست.
وی، همچنین ۲ تغییر عمده در نحوه برگزاری انتخابات را تعیین بازه زمانی برای برگزاری انتخابات هر استان و تفویض برخی اختیارات به هیات های اجرایی را تجاربی مثبت ارزیابی کرد.


مدیرکل دفتر توسعه مهندسی وزارت راه و شهرسازی:

ابراز امیدواری کرد برنامه محوری، قانون مداری و اخلاق حرفه ای سرلوحه کار هیات مدیره های جدید قرار گیرد.
وی با اشاره به رکود موجود در صنعت ساختمان آموزش روشهای کارآفرینی به مهندسان را خیلی ضروری برشمرد.
شیبانی اصل:

با مذموم خواندن ساخت و ساز دونقشه ای، بر رعایت دقیق مقررات ملی ساختمان و ضوابط شهرسازی تاکید کرد و از استانداری البرز درخواست کرد تا بر این امر نظارت داشته باشد.
وی با بیان این نکته که برای دومین بارست که در آیین اعطای اعتبار نامه هیات مدیره البرز حضور دارد این امر را مایه خوشوقتی دانست و برای هیات مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز آرزوی توفیق نمود.

در ادامه اعتبار نامه اعضای هیات مدیره به وی اعطا و از دست اندرکاران انتخابات و اعضای هیات مدیره دوره سوم سازمان نیز تقدیر گردید.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی نقشه برداري

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
795 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0