برگزاری آئین تقدیر هیأت رئیسه سازمان استان مازندران از بانوان همکار  ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

برگزاری آئین تقدیر از تیم تنیس روی میز و تیم شطرنج سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران

آئین تقدیر از تیم تنیس روی میز و تیم شطرنج سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با حضور هیأت رئیسه سازمان و کمیسیون ورزش روز شنبه نوزدهم اسفند در محل سازمان برگزار گردید.

کد خبر: 961221004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ اسفند ۹۶ - ۷:۵۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،  آئین تقدیر از تیم تنیس روی میز و تیم شطرنج سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با حضور هیأت رئیسه سازمان و کمیسیون ورزش روز شنبه نوزدهم اسفند در محل سازمان برگزار گردید.

برگزاری آئین تقدیر از تیم تنیس روی میز و تیم شطرنج سازمان

برگزاری آئین تقدیر از تیم تنیس روی میز و تیم شطرنج سازمان

آئین تقدیر از تیم تنیس روی میز و تیم  شطرنج سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران برگزار گردید

در این آئین، سیف الله علی نیا، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در سخنانی به اهمیت ورزش در جامعه مهندسی اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش ورزش در سلامت جسم و روح و تاثیر مستقیم آن در زندگی انسان، توجه به ورزش و نهادینه سازی آن در جامعه مهندسی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
علی نیا با اشاره به اقدامات ارزشمند کمیسیون ورزش و پیشرو بودن این سازمان در حوزه ورزش خاطر نشان کرد: توجه به ورزش همواره رویکرد هیأت مدیره ادوار مختلف سازمان بوده و در هیأت مدیره دوره هفتم نیز نگاه ویژه ای به این حوزه وجود داشته و با تلاش کمیسیون ورزش، میزبانی دو رشته ورزشی تنیس و شطرنج سازمانهای نظام مهندسی کشور در سال نود و شش، موجب افتخار و سربلندی استان میباشد.
وی، ضمن قدردانی از فعالیتهای کمیسیون ورزش، بر تدوام حمایتهای سازمان از برنامه های این کمیسیون تاکید کرد.

برگزاری آئین تقدیر از تیم تنیس روی میز و تیم شطرنج سازمان

در ادامه این آئین، محسن قربانی عضو هیأت مدیره و ریاست کمیسیون ورزش سازمان با اشاره به حمایتهای همه جانبه هیأت مدیره از کمیسیون ورزش، تصریح کرد: برنامه های پیشنهادی این کمیسیون همواره با اتفاق آراء هیأت مدیره مورد تصویب قرار گرفته است .
قربانی ادامه داد: مسابقات تیراندازی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان کشور در اردی بهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد و امید داریم با حمایتهای هیأت مدیره موفق تر از گذشته باشیم.
در ادامه این آئین، با اهداء لوح از سرپرستان ، مربیان و بازیکنان تیمهای شطرنج و تنیس روی میز قدردانی شد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۶
858 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0