برگزاری نشست تسریع در عملیات گازرسانی به صنایع مصرف‌کننده سوخت مایع حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان

برگزاری نشست تسریع در عملیات گازرسانی به صنایع مصرف‌کننده سوخت مایع

نشست تسریع در عملیات گازرسانی به صنایع مصرف‌کننده سوخت مایع با حضور نمایندگان شرکت پخش فرآورده های نفتی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی برگزار گردید.

کد خبر: 190623016 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ تیر ۹۸ - ۳:۲۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،نشست تسریع در عملیات گازرسانی به صنایع مصرف‌کننده سوخت مایع با حضور نمایندگان شرکت پخش فرآورده های نفتی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و سازمان نظام مهندسی برگزار گردید.

برگزاری نشست تسریع در عملیات گازرسانی به صنایع مصرف‌کننده سوخت مایع

برگزاری نشست تسریع در عملیات گازرسانی به صنایع مصرف‌کننده سوخت مایع

برگزاری نشست تسریع در عملیات گازرسانی  به صنایع مصرف‌کننده سوخت مایع

در این نشست، حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، تصریح کرد: شرکت گاز تمام تلاش خود را در جهت گازرسانی به مصرف کنندگان سوخت مایع حسب مصوبه شورای اقتصاد به کار بسته است.

اکبر با عنوان این که هم اکنون در گیلان هفتاد و هشت واحد صنعتی واحدهای صنعتی مصرف کننده سوخت مایع است، ادامه داد: این تعداد واحد صنعتی در طول سال حدود ۵٫۷ میلیون لیتر سوخت مایع مصرف می‌کنند که از این تعداد سی و دو مورد دارای قرارداد بوده و در برنامه گازرسانی شرکت گاز در سال نود و هشت قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان اظهار داشت: تعداد چهارده واحد صنعتی نیز با مصرف تقریبی یک میلیون لیتر باید نسبت به انعقاد قرارداد گازرسانی اقدام کنند و علاوه بر این، یازده واحد صنعتی با میزان مصرف ۱٫۲ میلیون لیتر در سال امکان گازرسانی ندارند.

وی در خاتمه از سازمانهای ذی‌ربط در این مورد درخواست نمود تا با همت و همدلی در سال رونق تولید زمینه گازرسانی به اندک صنایع باقی‌مانده مصرف کننده سوخت مایع و تقویت هرچه بیش تر اقتصاد استان را فراهم سازند.

هم‌چنین در این نشست، گزارشی در مورد روند گازرسانی به صنایع از سال نود و چهار تاکنون ارائه و طرفین در مورد برطرف‌سازی مشکلات و موانع موجود درجهت گازرسانی به واحد صنعتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

منبع: ایلنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی اجرا عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ تیر ۹۸
470 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0