برگزاری نشست شورای راهبردی شهرستان در دفتر نمایندگی سازمان مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی میبد

برگزاری نشست شورای راهبردی شهرستان در دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان میبد

با حضور اعرافی، ریاست شورای راهبردی شهرستان میبد و مهندس نقوی شهردار میبد، نشست شورای راهبردی این شهرستان در 2 نمایندگی نظام مهندسی میبد برگزار گردید.

کد خبر: 980212006 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸ - ۹:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،با حضور اعرافی، ریاست شورای راهبردی شهرستان میبد و مهندس نقوی شهردار میبد، نشست شورای راهبردی این شهرستان در ۲ نمایندگی نظام مهندسی میبد برگزار گردید.

برگزاری نشست شورای راهبردی شهرستان در دفتر نمایندگی سازمان

برگزاری نشست شورای راهبردی شهرستان در دفتر نمایندگی سازمان

نشست شورای راهبردی شهرستان در دفتر نمایندگی  سازمان نظام مهندسی ساختمان میبد برگزار گردید

مدیر دفتر نمایندگی نظام مهندسی میبد در این نشست، گفت: با توجه به برنامه ثبت جهانی میبد و وجود بیش از هزار هکتار بافت میراثی و باغات هم پیوند، وجود طرح و آیین نامه مدون برای ساخت و ساز و نما در مجموعه شهر ضروری است.
محمد حسین صباغی، با اشاره به مشکلات سیما و منظر شهری میبد بیان کرد: در شهرستان میبد ساخت و سازها منطبق با بافت تاریخی نیست و در سایر قسمت‌ها ساخت و ساز نامتناسب با محیط و اقلیم و استفاده از مصالح متفاوت است که در این راستا باید آیین نامه ای برای ساماندهی سیما و منظر شهری گرداوری گردد.
در این نشست، مقرر گردید کمیته دایمی تدوین آیین نامه سیما و منظر شهری با حضور نمایندگان دفتر نمایندگی نظام مهندسی میبد، شهرداری و میراث فرهنگی تشکیل گردد تا نماهای متناسب با بافتهای میراثی و شهری با مصالح همگون با سیمای شهر مورد تایید قرار گیرد.

برگزاری نشست شورای راهبردی شهرستان در دفتر نمایندگی سازمان

جدیت در تشکیل پلیس ساختمان توسط شهرداری با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی، برخورد با متخلفین و کنترل عملیات ساختمانی به روش کنترل ماشین آلات در شهرستان از دیگر مصوبات این نشست بود.

منبع: بنا نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۸
535 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0