تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی بمناسبت درگذشت رئیس کمیته تخصصی مبحث هفدهم 

فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، در 2 پیام جداگانه به شکرچی زاده، معاون وزیر و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و محمدتقی احمدی ریاست شورای تدوین مقررات ملی ساختمان، در گذشت ریاست کمیته تخصصی مبحث هفدهم و عضو شورای تدوین مقررات ملی ساختمان، همکار پیشکسوت، زنده یاد،  مسعود غازی سلحشور تسلیت گفته است.

کد خبر: 190924004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲ مهر ۹۸ - ۸:۵۵ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، در ۲ پیام جداگانه به شکرچی زاده، معاون وزیر و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و محمدتقی احمدی ریاست شورای تدوین مقررات ملی ساختمان، در گذشت ریاست کمیته تخصصی مبحث هفدهم و عضو شورای تدوین مقررات ملی ساختمان، همکار پیشکسوت، زنده یاد،  مسعود غازی سلحشور تسلیت گفته است.

تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

تسلیت ریاست سازمان  نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی بمناسبت درگذشت رئیس کمیته تخصصی مبحث هفدهم 

در این پیامها آمده است: تلاش موثر آن شادروان در حوزه مهندسی تاسیسات و توسعه دانش فنی و مقررات صنعت گاز کشور زبان‌زد بود و تلاش وی در گرداوری مقررات منجر به آثار ماندگار در این حوزه شد. اخلاق حرفه ای و توجه به ایمنی شهروندان و حقوق بهره برداران از ویژگی ‌های آن مرحوم بود.

تسلیت ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

رجبی، ضمن تسلیت و ابراز همدردی با مهندسان کشور، از خداوند سبحان برای آن فقید سعید، رحمت و مغفرت و برای خانواده محترمشان صبر و شکیبایی آرزو کرده است.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مهر ۹۸
488 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0