انعقاد تفاهم نامه بانک مسکن جهت توسعه همکاری با سازمان نظام مهندسی مدیر شعب استان یزد

انعقاد تفاهم نامه بانک مسکن جهت توسعه همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مدیر شعب استان یزد در جلسه ای که در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور جمعی از مدیران سازمان برگزار گردبد، ضمن معرفی خدمات بانک مسکن خواستار انعقاد تفاهم نامه جهت توسعه همکاری با سازمان نظام مهندسی شد.

کد خبر: 980215009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۹۸ - ۸:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر شعب استان یزد در جلسه ای که در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با حضور جمعی از مدیران سازمان برگزار گردبد، ضمن معرفی خدمات بانک مسکن خواستار انعقاد تفاهم نامه جهت توسعه همکاری با سازمان نظام مهندسی شد.

انعقاد تفاهم نامه بانک مسکن جهت توسعه همکاری با سازمان نظام مهندسی

انعقاد تفاهم نامه بانک مسکن جهت توسعه همکاری با سازمان نظام مهندسی

انعقاد تفاهم نامه بانک مسکن جهت  توسعه همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مدیر شعب استان یزد ضمن ملاقات با مدیر مالی، منابع انسانی و پشتیبانی و مدیر برنامه ریزی و استراتژیک سازمان نظام مهندسی ساختمان، هدف از برگزاری این جلسه را بهره مندی مهندسین عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از فرصتها و ظرفیتهای بانک مسکن در حوزه اعطای تسهیلات مسکن و سرعت بخشیدن به ایجاد رونق در بازار مسکن ذکر کرد.
صیدنبی حیدریان در ادامه بیان کرد: بانک مسکن بعنوان تنها بانک تخصصی در بخش مسکن، در شرایط کنونی کارکردهای توسعه ای مختص خود را دارد و در حال حاضر تنها بانکی است که ارزان‌ترین شکل تسهیلات مسکن با طولانی ترین مدت زمان بازپرداخت را در اختیار متقاضیان مسکن، انبوه سازان و سازندگان حرفه ای قرار میدهد.
وی در این نشست، ضمن معرفی خدمات متنوع بانک مسکن گفت: بانک مسکن تنها بانک تخصصی دولتی در زمینه مسکن است و میتواند خدمات و تسهیلات متنوعی در این زمینه به کارکنان و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان ارایه دهد و در صورت تنظیم تفاهم نامه، سازمان و اعضای آن میتوانند علاوه بر بهره مندی از انواع حسابهای سپرده ای بانک مسکن، از انواع تسهیلات قابل پرداخت در حوزه مسکن و ساختمان نیز بهره مند شوند.
مدیر شعب استان، به معرفی انواع حسابهای ممتاز پرداخت و افزود: با توجه به روزشمار بودن تخصیص اوراق تسهیلات به مانده حساب‌های ممتاز، این حسابها نسبت به سایر حسابهای کوتاه مدت دارای جذابیت و سودآوری بیش تری هستند.
حیدریان هم‌چنین گفت: سازمان‌ها و شرکتهایی که دارای منابع قابل توجه هستند با هبه اوراق تخصیص یافته به کارکنان و اعضای زیرمجموعه خود میتوانند اقدامات انگیزشی و رفاهی مناسبی را جهت خانه دار شدن کارکنان خود فراهم کنند که این، خدمتی متمایز و بی رقیب توسط بانک مسکن است.

انعقاد تفاهم نامه بانک مسکن جهت توسعه همکاری با سازمان نظام مهندسی

وی در ادامه با اشاره به رویکرد بانک مسکن مبنی بر ساخت حرفه ای و تخصصی مسکن توسط سازندگان صاحب صلاحیت حرفه ای افزود: سقف تسهیلات قابل پرداخت جهت سازندگان حرفه ای و استفاده کننده از فناوریهای جدید نسبت به سازندگان سنتی افزایش چشم‌گیری داشته است.
حیدریان ادامه داد: طبق همین اساس توسعه روابط و تعامل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و بانک مسکن میتواند سبب افزایش ساخت و ساز اصولی و ارتقاء کیفیت ساختمانهای احداث شده باشد.
مدیر مالی، منابع انسانی و پشتیبانی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در ادامه این نشست، ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بانک مسکن افزود: هدف سازمان از همکاری با این بانک، اطلاع و استفاده کارکنان و اعضای این سازمان از خدمات متمایز تسهیلاتی و سپرده ای بانک مسکن بوده و موضوع مسکن و خانه دار کردن اعضاء و کارکنان سازمان یک رویکرد جدی و مهم است که تنها با حمایت و خدمات متمایز بانک مسکن امکان پذیر است.
حسینی پور تصریح کرد: بانک مسکن بعنوان تنها بانک تخصصی و توسعه ای در بخش مسکن نقش قابل ملاحظه ای در تامین مالی این بخش به خصوص در جهت دهی عرضه و تقاضا دارد و حجم تسهیلات پرداختی در بخش ساخت و خرید مسکن نشان دهنده قدرت تاثیرگذاری این بانک در این بخش است.
وی، یکی از بهترین راه‌کارهای تولید مسکن مناسب و با کیفیت را همکاری سازمان با بانک مسکن و هدایت سازندگان به استفاده از تسهیلات بانک مسکن بیان کرد.
حسینی پور گفت: با توجه به همسو بودن رسالت و هدف بانک مسکن با سازمان نظام مهندسی ساختمان که توسعه و رونق ساخت و ساز با رعایت اصول کیفی ساختمان است، تعامل مالی با این بانک برای سازمان دارای اولویت و اهمیت ویژه ای است.

منبع: هیبنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

همه آنچه که باید درباره آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی بدانیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ اردیبهشت ۹۸
517 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0