گرداوری الگوریتم جامع نظارت نشست گرداوری الگوریتم جامع نظارت

گرداوری الگوریتم جامع نظارت

دومین نشست گرداوری الگوریتم جامع نظارت، روز بیست و سوم اردیبهشت در محل شورای مرکزی از ساعت ده الی هجده تشکیل شد.

کد خبر: 980226001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۸ - ۹:۱۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،دومین نشست گرداوری الگوریتم جامع نظارت، روز بیست و سوم اردیبهشت در محل شورای مرکزی از ساعت ده الی هجده تشکیل شد.

گرداوری الگوریتم جامع نظارت

گرداوری الگوریتم جامع نظارت

گرداوری الگوریتم جامع نظارت به  زودی نهایی می‌گردد

در این جلسه، مدیران انفورماتیک و خدمات مهندسی سازمانهای نظام مهندسی ساختمان استانهای البرز، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، مازندران و قم حاضر بودند و ضمن تشریح فرآیند ارجاع استانی، معضلات و مشکلات موجود سیستمها و نیز مزایای هریک از سیستمها بررسی گردید.
به گفته طاهری اصل، عضو اصلی شورای مرکزی و مدیر فنی این شورا اعضای حاضر در این نشست هشت ساعته، مواردی چون نحوه کلی ارجاع نظارت، بررسی نحوه امتیازدهی و ضریبها و امتیازهایی را که باید به افراد داده شود، مورد بحث قرار داده و دست‌یابی به پاسخ پرسش هایی مانند: چگونگی استفاده اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی، یکسان سازی تفاوت گذاری بین طراح و ناظر و نحوه شمول امور طراحی در این فرایند را در اولویت قرار دادند.
تعیین تکلیف افراد فعال در آزمایشگاه ها، مجریان ذی صلاح، تغییر مکان افراد بین شرکت‌ های حقوقی، مرخصی‌ های مهندسین و یا نحوه صف بندی کسانیکه به تازگی پروانه اشتغال دریافت می ‌کنند، از دیگر مباحث و پی‌گیری‌های این نشست بود.

گرداوری الگوریتم جامع نظارت

وی هم‌چنین اشاره کرد، این گروه در سومین جلسه خود در هفته آینده که با حضور نمایندگان وزارت راه و شهرسازی تشکیل می‌ شود، محورهای نظام نامه جامع، گرداوری الگو و شیوه نامه شرکتهای حقوقی را طرح و نهایی خواهند کرد. قابل ذکر است کارگروه مذکور به شکل هفتگی فعالیت خود را انجام داده و نشست ها جهت هماهنگی و همراستایی و یکسان سازی نقطه نظرات تشکیل می شود.
گروه گرداوری الگوریتم جامع نظارت هم‌چنین پیشنهاد خواهد داد تا چه متراژی در اختیار شرکت‌های حقوقی و یا افراد حقیقی قرار گیرد.
منبع: بنا نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ اردیبهشت ۹۸
539 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0